مجله وستای

مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل )

image 16

مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل )

مینی اسکارف با چی ست میشه | مینی اسکارف، همان روسری‌های قواره کوچک هستند که در سال اخیر بسیار ترندی و محبوب شده‌اند. مینی اسکارف با چی ست میشه، یکی از سوالات مهمی است که ذهن بانوان ایرانی را مشغول به خود کرده است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انواع مانتو، مانتو شومیزی، پالتو و … قابلیت ست شدن با مینی اسکارف را دارند. در ادامه به همه آیتم‌ها و ست‌های جذاب با مینی اسکارف خواهیم پرداخت. 

مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل )
مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل ) 9

مینی اسکارف چیست؟

احتمالاً نام مینی اسکارف یا بیبی اسکارف را زیاد شنیده باشید. این روسری‌ها دارای قواره کوچک هستند. یعنی در اندازه 70*70 ویا نهایتاً 80*80 طراحی و تولید می‌شوند. مینی اسکارف‌ها در دهه 40 و 50 میلادی بسیار محبوب بودند و توسط افراد مشهوری همچون آدری هپبورن پوشیده شده است. در ایران نیز این آیتم زیبا در تیپ‌های دهه 60 قابل مشاهده است. اگر به تاریخچه مینی اسکارف‌ها علاقه مند هستید، مطلب روسری مینی اسکارف چیست؟ چگونه در ایران و جهان مد شد؟ را مطالعه بفرمائید.

 

3 4

 

مینی اسکارف با مانتو کتی 

مانتو کتی، یکی از آیتم‌های پرطرفدار در سال‌های اخیر است و باتوجه به تنوع طرح و الگو برای تمامی فرم اندام‌ها مناسب است. اما سوال اینجاست کدام مانتو کتی با مینی اسکارف ست می‌شود؟ بهترین مانتو کتی‌هایی که با مینی اسکارف ترکیب می‌شوند، آنهایی هستند که دارای یقه‌های بزرگ، آستین‌های پرچین و تزئینات روی بالاتنه باشند. چراکه اگر این مدل مانتو کتی‌ها با روسری‌های قواره بزرگ ویا شال پوشیده شوند، باعث حجیم‌تر دیده شدن بالاتنه شده و از همه مهم‌تر طرح اصلی لباس زیر روسری یا شال پنهان می‌شود. البته اگر قصد پوشیدن شال با این مدل مانتو کتی‌ها را دارید، می‌بایست آن را به دو طرف شانه هدایت کنید تا شلخته دیده نشوید. 

مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل )
مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل ) 10

مینی اسکارف با لباس مجلسی 

شاید فکر کنید که مینی اسکارف تنها برای استفاده روزمره و استایل‌های کژوال مناسب باشد، اما باید بدانید که مینی اسکارف با لباس مجلسی نیز ترکیبی عالی به همراه دارد. البته نه هر روسری کوتاهی! بهترین انتخاب برای ست کرد مینی اسکارف با لباس مجلسی، روسری‌های ابریشمی ویا ساتن ابریشم است. چراکه بیشترین فرم رسمی و مجلسی را به استایل شما منتقل می‌کند. اگر به دنبال استایلی خاص و منحصر به فرد هستید، می‌توانید بیبی اسکارف یا مینی اسکارف خود را با سنگ، مروارید ویا منجوق تزئین کنید. 

مینی اسکارف با کت و شلوار 

مینی اسکارف با چی ست میشه؟ یکی دیگر از پاسخ‌های بی نظیر برای این سوال، ترکیب مینی اسکارف با کت و شلوار است. خوشبختانه اخیراً برندهای مد و پوشاک به سمت طراحی‌های متنوع کت و شلوار رفته‌اند و تقریباً می‌توان گفت برای تمامی سلیقه‌ها کت و شلوار موجود است، چه کلاسیک باشید، چه کژوال پوش. چه مینیمال پسند باشید، چه ماکسیمال دوست. 

تنها کافی است کمی هارمونی رنگ بدانید تا بتوانید بهترین استایل‌ها را با دو آیتم مینی اسکارف و کت و شلوار داشته باشید. به طور مثال امسال که رنگ سرخابی ترند شده است، می‌توانید یک مینی اسکارف سرخابی را با کت و شلوار در رنگ‌های بادمجونی، سفید، قهوه‌ای و سبز کله غازی ست کنید. 

مینی اسکارف با شومیز 

شومیز از دیگر مواردی است که به خوبی با مینی اسکارف ست می‌شود و ترکیبی نوستالژی و دخترانه‌ای ایجاد می‌کند. ست مینی اسکارف با شومیز برای بانوانی با حجاب نیز قابل استفاده است. شما می‌توانید برای بهتر شدن استایل‌تان شومیزهای ساده را با مینی اسکارف یا بیبی اسکارف‌های رنگی و طرح‌دار ست کنید. 

مینی اسکارف با تیپ اسپرت 

اگر به دنبال تیپ اسپرت با مینی اسکارف هستید، ترکیب مینی اسکارف با هودی را امتحان کنید. برای جذاب‌تر شدن استایل‌تان مدل‌های متفاوتی را برای بستن مینی اسکارف امتحان کنید. به طور مثال یک مینی اسکارف نخی طرح‌دار را مانند دستمال سر، دور سر ببنید ویا آن را دور گردن‌تان بچرخانید. 

 

5 2

 

مینی اسکارف با مانتو 

مینی اسکارف با چه مانتویی ست میشه؟ تمامی مانتوها قابلیت ست شدن با مینی اسکارف را دارند، اما مانتوهای بلند یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها را با مینی اسکارف می‌سازد. مانتوهای بلند را با یک کمربند، شلوار جذب، کتانی و مینی اسکارف ست کنید و برای یک رویداد غیر رسمی تا نیمه رسمی حاضر شوید. 

مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل )
مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل ) 11

مینی اسکارف با پالتو 

پاسخ دیگر ما به سوال مینی اسکارف با چی ست میشه، ترکیب مینی اسکارف با پالتو است. پالتوهای خزدار، یقه ب ب، یقه ملوانی و یقه انگلیسی از بهترین موارد برای ست شدن با مینی اسکارف‌ها هستند. برای اینکه از سرما محفوظ بمانید، پیشنهاد ما استفاده از مینی اسکارف‌های نخی پاییزه ویا پشمی است.

مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل )
مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل ) 12

خرید مینی اسکارف از وستای 

وستای، یکی از بزرگترین تولید کنندگان شال و روسری کشور است که در طراحی و تولید مینی اسکارف‌های دخترانه، کژوال و حتی مجلسی، رقیب ندارد. یکی از مزیت‌های بسیار خوب وستای این است که مینی اسکارف‌هایی را طراحی و تولید می‌کند که در قواره 80*80 هستند. این اندازه نه خیلی کوتاه است و نه خیلی بلند. علاوه بر این شما می‌توانید انواع مینی اسکارف‌های طرح‌دار و رنگی را در وستای دیزاین با قیمت خیلی مناسب تهیه کنید. تنها کافی است وارد بخش فروشگاه ما شوید. 

پیشنهاد نویسنده: جامع ترین راهنمای خرید شال و روسری 

مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل )
مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل ) 13

 

دیدگاهتان را بنویسید