مجله وستای

جامع ترین راهنمای خرید شال و روسری 

راهنمای خرید شال و روسری

راهنمای خرید شال و روسری | امروزه شال و روسری در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود، همین تنوع باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب و خرید شده است. ما قصد داریم در این مطلب نکات مهمی را در مورد خرید شال و روسری مطرح کنیم تا با صرف هزینه و زمان کمتر، بهترین و باکیفیت‌ترین آیتم خود را تهیه کنید.

E agKl V6uH0WM6usuJFMLbSwb8JTb w9 Xu5zxZ2bLWRNxls6dVBS xGcGzhZTercq2yamxnaDmSSHTZgIfLZylXtozYVXj 8nLiyoBBsQLhppjumi7L5TAw36GHuH

بهترین شال و روسری برای فصل تابستان 

بهار و تابستان فصلی پراز رنگ و طرح است. چراکه گرمای خورشید و طبیعت سرسبز بهار و تابستان باعث می‌شود به سراغ رنگ‌های شاد و طرح‌های هاوایی، گل گلی و… برویم. یکی از مناسب‌ترین جنس‌ها برای این دو فصل، شال و روسری نخی است. آنها بسیار خنک، لطیف و سبک هستند، جریان هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند و از همه مهمتر پرکاربرد و ماندگار هستند.
شال و روسری‌های نخی وستای با بهترین کیفیت و متنوع‌ترین طرح و رنگ به همراه چاپی بی نظیر طراحی و تولید می‌شود. جنس محبوب و پرطرفدار دیگر که باید به عنوان راهنمای خرید شال و روسری در فصل تابستان، به آن اشاره کرد، ابریشمی است.
ابریشم جنسی بسیار لطیف، براق و سبک است و برای بسیاری از مناسبت‌ها از جمله مهمانی، قرارهای کاری، سرکار و درکل رویدادهای نیمه رسمی تا رسمی، عالی خواهد بود. شما می‌توانید یک روسری یا شال ابریشمی طرح‌دار را با چندین مانتو رنگی و ساده خود ست کنید و استای‌های متنوع و جذابی را داشته باشید.
پالت رنگی تابستان عبارتند از رنگ‌های پاستلی مانند صورتی ملایم، نعنایی، آبی آسمانی و رنگ‌های شاد و سرزنده مانند قرمز، سبز، زرد و… است.

G7qtgVKJkvsdynuHyOoRoBawh8hVbxMK w6Jict 6WEZY7i3UfRv5vBfpTXFFJqzWw6hbOrag3HjYxFvSIlLrhI6FlI7wClHLT7abHQANlqdYHgPdViGk5OwmFdcn4jaEvfoAr170HWga pYGOVFGw

بهترین شال و روسری برای فصل زمستان 

در فصل زمستان، بهترین راهنمای خرید شال و روسری این است که جنسی را انتخاب کنید تا بتواند از شما در برابر سرما محافظت کند و در عین حال خیلی سنگین نباشد. جنس نخی پاییزی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که لازم است حداقل یکی از آن را در کمد لباس خود داشته باشید. همچنین در روزهای سرد زمستانی از شال و روسری پشمی استفاده کنید.  پالت رنگی پاییز و زمستان تشکیل شده از برگ درختان است. رنگ‌هایی مانند خردلی، کرم، قهوه‌ای، زرشکی و نارنجی را در این فصل به شما پیشنهاد می‌کنیم.

eJBH7zX0zty0e7K c OtDFqAjh8HvdiyQAgYOJBbmmsJLwW5A54mv19 am6iHcL0eMpbGShrc9TM BwewPYFITuNEg12BGA49

راهنمای خرید شال و روسری بر اساس موقعیت

برای اینکه خریدی مقرون و هوشمندانه داشته باشید، لازم است بدانید که برای چه موقعیت و رویدادی قصد حاضر شدن دارید. به طور مثال شال و روسری مناسب مراسم رسمی می‌بایست از جنس ساتن، ابریشمی ویا براق باشد. همچنین برای استفاده روزمره شال‌های ساده، نخی، طرح‌دار مناسب هستند.

 

4 2

 

سرحال خرید کنید!

سرحال و پرانرژی به خرید بروید! شاید این توصیه به ظاهر ساده و بدیهی باشد، اما باید بدانید که بسیاری از خریدهای ناموفق شال و روسری دلیلی جز بی حالی صورت و خستگی ندارد. اگر چهره شما کسل و خسته باشد، حتی رنگ‌هایی که مناسب پوست شما هستند نیز، به خوبی دیده نمی‌شوند. در نتیجه شما بعد از ساعت‌ها گشتن در مراکز خرید، شال یا روسری می‌خرید که خیلی باب میل‌تان نیست. پس هنگام خرید سرحال باشید.

5be0Rg9DmSEO57wUzfvuFQKj84Ltdrh28hQ1PpCgWs7U IwN4VJMkE66DoCKDpWPb4bAHzqv4AG4WKwTcZg DgF35nsfzkzzPTifmjV6acrGZs PP0XYQDWfzb7qGnt9PrJ4

خرید رنگ های ضروری 

داشتن کمد کپسولی برای هر خانم و آقایی لازم و ضروری است. کمد کپسولی تشکیل شده از لباس‌های بیسیک و پرکاربرد است که قابلیت ایجاد چندین استایل را دارد. برای اینکه این قانون را بتوانید در خرید شال و روسری خود پیاده سازی کنید، لازم است ابتدا به رنگ مانتوهای خود نگاه کنید و ببینید چه رنگی بیشتر به آنها می‌آید. اگر بتوانید یک رنگ شال یا روسری پیدا کنید که با 3 الی 4 مانتو شما به خوبی هماهنگ شود، در این کار بسیار موفق عمل کرده‌اید. به طور مثال رنگ زرشکی با مانتوهای کرم، مشکی، سفید و سرمه‌ای هارمونی دارد. همچنین انتخاب رنگ شال و روسری بر اساس پالت رنگی هر فصل ویا خرید رنگ‌های خنثی مانند سرمه‌ای، زرشکی، کرم، قهوه‌ای و طوسی را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

 

7 4

خرید بر اساس رنگ پوست 

برای خرید شال و روسری حتماً باید به رنگ پوست خود توجه کنید. چراکه شال و روسری کنار صورت شما قرار می‌گیرد و تاثیر مستقیمی بر زیبایی شما دارد. به طور کلی رنگ پوست به سه دسته کلی سرد، گرم و خنثی تقسیم می‌شود. اگر پوست سردی دارید، می‌بایست به سراغ رنگ‌های سرد مانند آبی، سبز، بنفش و ترکیبات آن بروید. اگر پوست گرمی دارید، در انتخاب شال و روسری، رنگ‌های گرمی مانند قرمز، نارنجی و زرد را برگزینید. همچنین اگر پوست شما خنثی است، می‌توانید از همه رنگ‌ها استفاده کنید، تنها کافی است آنها را تست کنید.

FLACIP11v6UxjatEfNJuj6ULtoa H2Y9izar 2pQutUS M50x9iy005zE0yYfSYkLw4SkXw24fncXHBdZvJnbeifsZO4je3N16a EIImS8L80WGGgUfTz0jzd2Wr7AiEnogL2QsHB eWchVcs473Fw

خرید بر اساس فرم صورت 

هر کدام از خانم‌ها دارای نقاط قوت و ضعفی در چهره خود هستند. دانستن اینکه صورت ما دارای چه فرمی است، در بسیاری از موارد به غیر از شال و روسری مانند خرید عینک، لباس، رنگ مو و حتی آرایش و شینیون کاربرد دارد. اگر فرم صورت خود را نمی‌شناسید، حتماً مطلب کامل ترین راهنمای انتخاب شال و روسری بر اساس فرم صورت را مطالعه کنید.

نویسنده : الناز قندفروش

دیدگاهتان را بنویسید