مجله وستای

مناسب ترین رنگ برای پوست روشن

روسری نخی زنانه کد R492

مناسب ترین رنگ برای پوست روشن 

چه رنگی به پوست روشن میاد | جملاتی همچون چقدر رنگ پریده شدی، امروز مریض به نظر می‌رسی ویا فشارت افتاده، برای افراد با رنگ پوست روشن و سفید بسیار آشناست. انتخاب درست رنگ شال و روسری، رنگ مو و زیورآلات که بیشترین مطابقت را با رنگ پوست شما دارند، باعث می‌شوند تا دیگر رنگ پریده به نظر نرسیده و به زیبایی بدرخشید. حال که از اهمیت این موضوع آگاه شدید، باید بدانید که چه رنگی به پوست روشن میاد؟

چه رنگی به پوست روشن میاد؟
مناسب ترین رنگ برای پوست روشن 10

رنگ های مناسب پوست روشن 

سبز زمردی

یکی از رنگ‌هایی که با پوست روشن به خوبی هماهنگ می‌شود، سبز زمردی است. این رنگ زیبایی طبیعی چهره شما را به خوبی نشان می‌دهد و تضاد زیادی با چهره شما ایجاد نمی‌کند. یک شال سبز زمردی را با مانتو سرمه‌ای به همراه کیف ژالان وستای ست کنید و برای مهمانی و دورهمی خوش تیپ‌ترین شوید.

 

6 2

قرمز یاقوتی 

در پاسخ به سوال چه رنگی به پوست روشن میاد؟ رنگ قرمز یاقوتی، یکی از بهترین‌هاست. یاقوت سرخ یکی دیگر از انتخاب‌های جسورانه است که به طرز شگفت انگیزی با پوست روشن ترکیب می‌شود. تضاد شدید بین پوست و شال و روسری قرمز یاقوتی، شما را سرزنده نشان می‌دهد و احتمال خسته به نظر رسیدن را از بین می‌برد.

سرمه ای 

اگر پوست سرد و روشنی دارید، آبی گزینه مناسبی برای شماست. آبی سلطنتی و سرمه‌ای با پوست روشن به خوبی هماهنگ می‌شوند و تضادی شبیه سبز زمردی ایجاد می‌کنند. بنابراین، این رنگ‌ها روی رگ‌های شما تأکید نمی‌کنند، بلکه رنگ پوست شما را غنی، سالم و کرمی نشان می‌دهند. اما به یاد داشته باشید که آبی در تینت‌های روشن یا همان طیف‌های روشن آبی مانند آبی آسمانی ویا آبی یخی مناسب با پوست شما نیستند و رنگ پریده نشان می‌دهد. شال و روسری‌های وستای در طیف‌های رنگی متفاوت از جمله سرمه‌ای و آبی سلطنتی با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می‌شوند. برای مشاهده محصولات وستای تنها کافی است وارد فروشگاه شوید. 

چه رنگی به پوست روشن میاد؟
مناسب ترین رنگ برای پوست روشن 11

کرم و خاکستری 

روسری یا شال به رنگ کرم نسکافه‌ای و یا خاکستری متوسط گزینه‌ای مناسب برای پوست‌های روشن است. مراقب باشید که طیف‌های خیلی روشن این دو رنگ را انتخاب نکنید، چراکه چهره چه رنگی به پوست روشن میاد؟شما را روشن‌تر نشان می‌دهد. 

چه رنگی به پوست روشن میاد؟
مناسب ترین رنگ برای پوست روشن 12

رنگ های نامناسب با پوست روشن 

رنگ‌های پاستلی : رنگ‌های پاستلی به دلیل داشتن سفیدی بیش از حد، وقتی در کنار پوست شما قرار می‌گیرند، آن را رنگ پریده نشان می‌دهد. 

مشکی و سفید: دو رنگ سفید و مشکی باید با احتیاط استفاده شود، چراکه این دو رنگ نیز باعث رنگ پریدگی چهره می‌شود. اگر موهای تیره دارید، می‌توانید از شال یا روسری مشکی استفاده کنید. 

 

2 2

 

برای اینکه بتوانید به خوبی از این دو رنگ بهره ببرید، پیشنهاد می‌کنیم شال و روسری‌های وستای که زمینه مشکی یا سفید دارند و با رنگ‌هایی همچون آبی، سبز ویا قرمز ترکیب شده‌اند را انتخاب کنید. 

چه رنگی به پوست روشن میاد؟
مناسب ترین رنگ برای پوست روشن 13

رنگ‌های درخشان: از انتخاب شال یا روسری در رنگ‌های درخشان دوری کنید. چراکه این رنگ‌ها نیز تضاد زیادی با رنگ پوست روشن و سفید دارند. به طور مثال زرد روشن ویا نارنجی خیلی روشن، انتخاب‌های مناسبی نیستند. اما شما می‌توانید از سایه‌های این رنگ‌ها یعنی نارنجی تیره استفاده کنید تا جلوه زیباتری داشته باشید. 

تعیین ته رنگ پوست 

تا اینجا به سوال چه رنگی به پوست روشن میاد؟ پاسخ کاملی داده‌ایم. اما باید بدانید که در لایه‌های پنهان سطح پوست، سه ته رنگ وجود دارد که در تعیین رنگ مناسب پوست بسیار کمک کننده خواهد بود. یعنی باتوجه به این سه ته رنگ و راهنمای رنگ‌های پیشنهادی آن، می‌توانید طیف‌های مناسبی از رنگ‌هایی که تا کنون در این مقاله ذکر شد را پیدا کنید و آن را شخصی سازی کنید. 

 

1 2

 

ته رنگ پوست شامل سه دسته کلی گرم، سرد و خنثی است. ته رنگ‌های سرد شامل رنگ صورتی است. از طرف دیگر، ته رنگ‌های گرم از هلویی تا طلایی متغیر است. در نهایت، ته رنگ‌های خنثی جایی در وسط قرار دارند و معمولاً همرنگ سطح پوست هستند.

بخش دشوار در مورد ته رنگ این است که آنها کاملاً همه کاره هستند. به عنوان مثال، حتی روشن‌ترین رنگ پوست‌ها نیز می‌توانند ته رنگ هلویی داشته باشند. به همین ترتیب، فردی که به طور طبیعی برنزه شده است، هنوز می‌تواند ته رنگ سرد یا خنثی داشته باشد.

خوشبختانه، چند تست ساده وجود دارد که می‌توانید از آن برای تشخیص ته رنگ خود استفاده کنید. یکی از آن تست‌ها نگاه کردن به رگ هایتان است. اگر مایل به سبز هستند، احتمالاً پوست شما گرم است.  از طرف دیگر، اگر رگ‌ها آبی یا بنفش هستند، ته رنگ شما سرد است. همچنین اگر ترکیبی از سبز و آبی را دیدید، پوست خنثی دارید. برای تشخیص کامل رنگ پوست، پیشنهاد می‌کنیم تست‌های دیگر را نیز انجام دهید. در ابتدای مقاله قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟ به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم. 

چه رنگی به پوست روشن میاد؟
مناسب ترین رنگ برای پوست روشن 14

لوازم آرایش مناسب پوست روشن 

 بعد از اینکه متوجه شدیم چه رنگی به پوست روشن میاد، باید به سراغ لوازم آرایش برویم. اگر پوست بسیار روشنی داردی، از رنگ‌های صورتی ملایم، انواع قهوه‌ای و بژ استفاده کنید و رنگ‌های نارنجی و قرمز تیره را فراموش کنید. برای استفاده روزمره نیز رژلب‌های هلویی و قرمز روشن انتخاب خوبی هستند. همچنین اگر پوست روشنی دارید، آرایش با ته رنگ زرد و طلایی را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید