مجله وستای

قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟

image 62

قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟

شال برای پوست سبزه | تا به حال شده وارد شال فروشی شوید و بعد از تست کردن چندین شال یا روسری، خرید کنید، اما بازهم از خرید خود ناراضی باشید؟! اگر این تجربه تلخ را داشته اید، حتماً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید به راحتی بهترین انتخاب شال یا روسری برای پوست سبزه یا گندمی را داشته باشید. 

شال برای پوست سبزه
قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟ 9

تست رنگ پوست:

دانستن رنگ پوست به قدری مهم است که می‌تواند در خرید همه چیز از لباس گرفته تا لوازم آرایش به شما کمک کند. تنها کافی است چند تست ساده که در ادامه به آن می‌پردازیم را انجام دهید، سپس باتوجه به رنگ‌های مناسب پوست‌تان می‌توانید خرید‌های آسان، بهینه، آنلاین و بی دغدغه را تجربه کنید. 

  1. ابتدا صورت خود را بشویید و 15 دقیقه صبر کنید. 
  2. سپس یک منبع نور طبیعی پیدا کنید، یعنی مقابل نور خورشید قرار بگیرید. 
  3. ببینید که پوست شما نسبت به تابش آفتاب چه واکنشی نشان می‌دهد؟ اگر به برنزه شدید ولی نسوختید، پس احتمالاً پوستی گرم یا خنثی دارید. اگر سوختید ولی برنزه نشدید، در نتیجه احتمالاً پوستی سرد دارید. 
  4. در مرحله بعد به رگ‌های دست‌تان نگاه کنید. اگر رگ‌ها بیشتر مایل به رنگ سبز بود، یعنی پوست گرمی دارید. اگر رگ‌ها بیشتر مایل به رنگ آبی بود، یعنی پوست سردی دارید و اگر هر دو رنگ را دیدید، پس پوست خنثی دارید. 
  5. اگر طلای زرد در کنار پوست دست شما زیباتر می‌شود، پس پوست گرمی دارید. اگر طلای سفید در کنار پوست شما می‌درخشد، شما دارای پوستی سرد هستید. 

شال برای رنگ پوست سبزه و گرم:

اگر جزو افرادی هستید که پوست سبزه و گرمی دارید، برای جذاب‌تر شدن چهره خود می‌بایست به سراغ رنگ‌های گرم بروید تا گرمای صورت‌تان را بیشتر نشان دهد. شال یا روسری برای پوست سبزه، بهتر است در رنگ‌های خردلی، طلایی، سایه‌های نارنجی و قرمز باشد. البته این موضوع به این معنی نیست که رنگ‌های سرد مناسب پوست شما نیست. بهتر است از ترکیب رنگ‌های سرد و گرم مانند رنگ سبز آبی و سبز زیتونی استفاده کنید. از دیگر رنگ‌های مناسب پوست شما رنگ‌هایی همچون کرم، شکلاتی، بژ گرم و قهوه‌ای است. هرگز به سراغ روسری به رنگ آبی کاربنی ویا آبی خالص نروید. همچنین رنگ‌هایی که سایه‌های نئونی، یخی و خنک دارند نیز سازگار با پوست شما نیستند. 

شال برای پوست سبزه
قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟ 10

شال برای رنگ پوست سبزه و سرد: 

اگر رنگ پوستی سبزه و سرد دارید، باید به سراغ رنگ‌هایی بروید که باعث بیشتر دیده شدن رنگ پوست‌تان شود. یعنی رنگ‌های سرد بهترین انتخاب برای شماست. بهترین پیشنهاد شال برای رنگ پوست سبزه و سرد، رنگ‌هایی همچون سبز، آبی، بنفش، سبز آبی و خاکستری مناسب شماست. از دیگر رنگ‌های تاثیرگذار برای شما، استفاده از شال و روسری در رنگ‌های پاستلی مانند نعنایی، صورتی ملایم، یاسی و آبی آسمانی است. 

شال برای پوست سبزه
قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟ 11

انتخاب لوازم آرایش برای رنگ پوست سبزه:

در صورتی که رنگ پوست سبزه و گرمی دارید، رژلب‌هایی که ته رنگ نارنجی، قرمز گوجه‌ای، ارغوانی یا مرجانی دارند، برای شما بسیار مناسب است. برای انتخاب رژگونه نیز به سراغ رنگ‌های نارنجی هلویی، ارغوانی ویا برنزی بروید.  

2 2

اما اگر رنگ پوست سبزه و سردی دارید، رژلب‌هایی که ته رنگ شرابی یا سرخابی دارند برای شما مناسب هستند. بهتر است از رژهای کم رنگ استفاده نکنید. همچنین از رژگونه صورتی ملایم به شما پیشنهاد می‌شود.

پالت رنگی مناسب انواع رنگ پوست: 

  • اگر رنگ پوست سردی دارید و رنگ چشم و موهایتان تیره است، پالت رنگی زمستان مناسب شماست. 
  • اگر رنگ پوست سردی دارید و رنگ چشم و موهایتان روشن است، پالت رنگی تابستان مناسب شماست.
  • اگر رنگ پوست گرمی دارید و رنگ چشم و موهایتان تیره است، پات رنگی پاییزی مناسب خواهد بود.
  • اگر رنگ پوست گرمی دارید و رنگ چشم و موهایتان روشن است، پالت رنگی بهاری مناسب شما خواهد بود.

پیشنهاد وستای: 

ما در وستای بیش از 7 سال است که به صورت تخصصی شال و روسری‌های متنوعی را طراحی می‌کنیم. وستای توانسته است با طراحی بیش از صدها شال و روسری در رنگ‌های سرزنده، شاد و پرانرژی مخاطبان بسیاری از طیف رنگ پوست‌های متفاوت را جذب کند. 

3 4

اگر به سبک‌های ساده علاقه مند هستید، شال‌های طیفی وستای بهترین انتخاب برای شماست. برای افرادی که دارای رنگ پوست سبزه و سرد هستند، طیف‌های سرد مانند آبی، بنفش و یخی و برای رنگ پوست سبزه و گرم، طیف‌های گرم مانند نارنجی، قرمز و سبز زرد پیشنهاد می‌کنیم. 

روسری‌های رنگی و ترکیبی از طیف‌های سرد و گرم وستای نیز برای همه رنگ پوست‌ها مناسب است. 

شال برای پوست سبزه
قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟ 12

شال برای پوست سبزه
قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟ 13

سوالات متداول:

از کجا بفهمیم که چه رنگی مناسب چهره ماست؟ به طور کلی زمانی که شال یا روسری سر می‌کنید، اگر رنگ آن متناسب با پوست شما انتخاب شده باشد، صورت شما زیباتر، شاداب‌تر و پرانرژی دیده می‌شود. اما اگر مناسب پوست شما نباشد، زیر چشم‌تان کدر ویا تیره می‌شود. در کل رنگ صورت‌تان به سمت زردی می‌رود. 
    شال برای رنگ پوست سبزه چیست؟ مهم‌ترین اصل در شناخت رنگ پوست و         انتخاب شال و روسری مناسب آن، تشخیص سردی، گرمی ویا خنثی بودن آن است. شما می‌بایست باتوجه به این تست و تشخیص به دنبال رنگ‌های مناسب پوست خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید