مجله وستای

با مانتو قرمز چه شال و روسری زیباتر می‌شود؟

image 58

با مانتو قرمز چه شال و روسری زیباتر می‌شود؟

با مانتو قرمز چه شالی میاد؟ | قرمز رنگی جسور، با نشاط و پر از هیجان است. مانتو قرمز بیشتر از دیگر رنگ‌ها به چشم می‌آید و گاهاً ست کردن آن کمی چالش برانگیز می‌شود. حالا واقعاً با مانتو قرمز چه شالی میاد؟

با مانتو قرمز چه شالی میاد؟
با مانتو قرمز چه شال و روسری زیباتر می‌شود؟ 9

 روانشناسی قرمز 

لباس و رنگ‌ها به ناخودآگاه ما متصل هستند و باعث قضاوت می‌شوند. در روانشناسی رنگ‌ها قرمز بزرگترین احساسات را نسبت به دیگر رنگ‌ها بر می‌انگیزد. این رنگ پیوند عاطفی و روانی دارد و نشان دهنده عشق، اشتیاق به روابط جنسی، محبت و گاهاً خشم است.

امروزه قرمز به عنوان رنگی برای قدرت و نشان دادن اقتدار شناخته می‌شود. وقتی زنان از مانتو قرمز استفاده می‌کنند، اغلب می‌خواهند مورد توجه قرار بگیرند و بهتر دیده شوند. این رنگ ضربان نبض را افزایش می‌دهد و انرژی و انگیزه می‌بخشد. 

3 4

مانتو قرمز با شال خنثی 

قرمز، سفید و مشکی از دسته رنگ‌های جسورانه‌ای هستند که وقتی کنارهم قرار می‌گیرند، تضاد بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند. مانتو قرمز را با شال یا روسری سفید و مشکی ست کنید و یک استایل کلاسیک و قدرتمند بسازید. اگر قصد رفتن به یک رویداد رسمی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سایه‌های قرمز تیره استفاده کنید و آن را با یک شال یا روسری مشکی ابریشمی ست کنید. همچنین می‌توانید در کل استایل‌تان از این سه رنگ استفاده کنید و جذابیت خود را چند برابر کنید. 

با مانتو قرمز چه شالی میاد؟
با مانتو قرمز چه شال و روسری زیباتر می‌شود؟ 10

مانتو قرمز با شال قرمز 

یکی از استایل‌های درخشان و بی نظیر، ست مونوکروم قرمز است. اگر به دنبال درخشان‌تر دیده شدن استایل خود هستید، از طیف‌های مختلف قرمز کنارهم استفاده کنید. به طور مثال مانتو قرمز متوسط را با شال زرشکی، کفش مشکی و کیف زرشکی ترکیب کرده و برای یک قرار عاشقانه آماده شوید. شال و روسری‌های طرحدار وستای در رنگ‌های گرمی مانند قرمز، نارنجی، کرم و… انتخابی عالی برای ست شدن با مانتو قرمز و رفتن به قرار عاشقانه و رمانتیک خواهند بود. 

مانتو قرمز با شال خردلی 

یکی دیگر از رنگ‌هایی که برای پاسخ به سوال” با مانتو قرمز چه شالی میاد؟” می‌توان اشاره کرد، رنگ خردلی یا طیف‌های زرد است. قرمز و زرد هر دو از رنگ‌های اصلی و گرم چرخه رنگ هستند. این دو رنگ در کنارهم انرژی فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کنند. از ترکیب مانتو قرمز با شال خردلی برای استفاده روزمره، قرارهای دوستانه، کافه گردی و قدم زدن کمک بگیرید. 

با مانتو قرمز چه شالی میاد؟
با مانتو قرمز چه شال و روسری زیباتر می‌شود؟ 11

مانتو قرمز با شال آبی 

برای اینکه تیپ خود را کمی ملایم‌ کنید، یک شال آبی در طیف‌های روشن انتخابی مناسب‌تر است. شال آبی آسمانی با مانتو قرمز ترکیبی مناسب برای یک روز بهاری خواهد بود. ترکیب شال آبی تیره با مانتو قرمز تیره را نیز برای رویدادهای نیمه رسمی و روزهای پاییزی پیشنهاد می‌کنیم. برند وستای شال‌‌های بی نظیری را در انواع طیف‌های آبی طراحی و تولید می‌کند. برای مشاهده محصولات وستای وارد بخش فروشگاه سایت شوید. 

با مانتو قرمز چه شالی میاد؟
با مانتو قرمز چه شال و روسری زیباتر می‌شود؟ 12

مانتو قرمز با شال قهوه ای 

با مانتو قرمز چه شالی میاد؟ این بار رنگ قهوه‌ای را به شما توصیه می‌کنیم. احتمالاً ترکیب قرمز و قهوه‌ای را در طبیعت دیده باشید. طیف‌های مختلف قهوه‌ای چه آنهایی که در ترکیب خود زرد داشته و یا قرمز، به خوبی با مانتو قرمز هماهنگ می‌شوند. در روزهای سرد پاییز و زمستانی از ترکیب یک شال قهوه ای با مانتو قرمز تیره به همراه یک کیف و کفش مشکی، طلایی استفاده کنید. 

2 2

ترکیب فوق العاده بعدی، استفاده از شال با طرح پلنگی است. این طرح چند سالی است که در چرخه مد حضور پررنگی پیدا کرده و با مانتو قرمز به خوبی هماهنگ می‌شود. اگر به دنبال تشدید حس قدرت و جسارت خود هستید، این ترکیب برای شما عالی است. 

پیشنهاد نویسنده: شال و روسری مناسب فصل بهار چیست؟

با مانتو قرمز چه شالی میاد؟
با مانتو قرمز چه شال و روسری زیباتر می‌شود؟ 13

مانتو قرمز با شال طلایی 

طلایی، کرم و بژ جزو رنگ‌های خنثی هستند که حس لوکس و فاخر بودن را به استایل شما انتقال می‌دهند. حال که در این مقاله به موضوع با مانتو قرمز چه شالی میاد؟ می‌پردازیم، لازم است به قرمز و رنگ‌های طلایی، بژ و کرم اشاره کنیم. شما می‌توانید یک شال طلایی از جنس ابریشم ویا ساتن ابریشم را با مانتو کتی قرمز به همراه یک کیف کلاچ بژ رنگ ست کنید و به یک مهمانی رسمی و مجالسی مانند عروسی یا عقد کنان بروید. 

مانتو قرمز با شال چهارخانه

اگر بخواهیم یکی از زیباترین استایل‌ها را در پاسخ به سوال” با مانتو قرمز چه شالی میاد؟” معرفی کنیم، ترکیب مانتو قرمز با شال چهارخانه را خواهیم گفت. طرح چهارخانه انتخابی نوستالژی، کلاسیک و ماندگار است. شما می‌توانید با خرید یک شال چهارخانه با ترکیبات مختلفی همچون سفید، مشکی و قرمز، چندین ست هیجان انگیز داشته باشید. 

مانتو قرمز با شال خال خالی 

خال خالی یکی از طرح‌های ماندگار و همیشه مد است. ترکیب مانتو قرمز با شال خال خالی در ترکیب رنگی صورتی و کرم یا مشکی و سفید عالی به نظر می‌رسند. شما این ست هیجان انگیز را می‌توانید برای تمامی فصول سال داشته باشید. همچنین برای تکمیل این ست می‌توانید از زیورآلات سنگی به رنگ‌های قرمز یا آبی کلاسیک کمک بگیرید. 

حتماً بخوانید: 8 رنگ فوق العاده برای ست کردن شال و روسری با مانتو کرم 

دیدگاهتان را بنویسید