مجله وستای

شال و روسری مناسب فصل بهار چیست؟

روسری نخی کد R453

شال و روسری مناسب فصل بهار چیست؟

شال و روسری مناسب بهار | درختان شکوفه می‌دهند و همه‌جا سرسبز می‌شود. بهار فصل نو، تازگی، سرزندگی و شروع دوباره است. پالت رنگی بهار متفاوت از دیگر فصول سال پر از رنگ‌های شاد و نشاط آور است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با جذاب‌ترین رنگ‌های بهاری آشنا کنیم تا بتوانید بهترین شال و روسری‌ مناسب بهار را تهیه کنید. 

شال و روسری مناسب بهار


پالت رنگی بهار 

در فصل بهار پالت رنگی تشکیل شده از رنگ‌های گرم و روشن با ته رنگ زرد است. در این فصل رنگ‌های سرد و تیره کمتر دیده می‌شوند. پالت رنگی بهار از رنگ‌ گل‌‌های بهاری مانند قرمز لاله، قرمز خشخاش، آبی سنبلی و زرد نرگس و رنگ‌ میوه‌هایی همچون توت فرنگی، گوجه سبز و موز الهام می‌گیرد. در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

شال و روسری زرد 

زرد یکی از شادترین رنگ بهاری است. رنگ زرد، درخشان، پرهیجان و محرک است. روسری یا شال زرد را می‌توانید با مانتوهایی سبز، قرمز مشکی، یاسی، آبی و زرشکی بپوشید. برای موقعیت‌های رسمی از ترکیب شال و روسری زرد با مانتو مشکی، سرمه‌ای ویا نوک مدادی استفاده کنید. همچنین استایل بهاری و هنری با شال زرد و مانتو قرمز به همراه کیف‌های رنگی وستای تکمیل می‌شود. 

پیشنهاد نویسنده: 9 ست بی نظیر شال و روسری با مانتو سبز

2 2

شال و روسری نارنجی 

رنگ نارنجی، انرژی قرمز و شادی زرد را همراه خود دارد. این رنگ باعث افزایش اکسیژن به مغز می‌شود و نشاط و سرزندگی زیادی دارد. اگر برون گرا هستید، شال و روسری نارنجی را در فصل بهار بپوشید. این رنگ قابلیت ست شدن با مانتوهایی مثل سبز، بنفش، قرمز و زرد را دارد. یک استایل کژوال شیک و بهاری، می‌تواند از ترکیب شال و روسری نارنجی که با نقوش گل‌دار طراحی شده است به همراه مانتو قرمز پررنگ و شلوار بگی ساخته شود. 

شال و روسری مناسب بهار


شال و روسری سبز 

از دیگر شال مناسب فصل بهار، انتخاب شال و روسری سبز رنگ است. سبز رنگی سرزنده، ملایم و مورد اعتماد است. روسری سبز را با مانتو کتی سبزآبی و شلوار پارچه‌ای مشکی به همراه یک کیف دستی کوچک ست کنید. این ست مناسب قرارهای مهم و موقعیت‌های رسمی تا نیمه رسمی است. ست پیشنهادی بعدی استفاده از شال و روسری طرح‌دار سبز وستای با مانتو رنگ‌های شاد است. شما با این ست‌ها یک استایل شیک و روزمره ساخته‌اید. 

شال و روسری صورتی 

صورتی نسبت به دیگر رنگ‌هایی که بالاتر معرفی کرده‌ایم، روشن‌تر و ملیح‌تر است. این رنگ رمانتیک برای بسیاری از دختران جذاب است. شال و روسری صورتی را می‌توانید با رنگ‌های دیگری مانند نعنایی، سفید، طوسی و آبی آسمانی استایل کنید. یکی از تیپ‌های مجلسی مناسب بهار، با ترکیب یک روسری ابریشمی صورتی و کت سفید تکمیل می‌شود. 

حتماً بخوانید: استایل های خاص و منحصر به فرد با شال و روسری و مانتو مشکی

شال و روسری قرمز 

قرمز رنگی پرانرژی، محرک، پرهیجان و شورانگیز است. گرمای قرمز آنقدر زیاد است که هر چشمی را به خود جلب می‌کند. شال و روسری قرمز انتخابی عالی برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک است. این رنگ را می‌توانید با مانتوهای سبز، صورتی، بادمجونی و مشکی ست کنید. 

3 4

جنس شال و روسری مناسب بهار

بهار فصلی خنک و با آب و هوای مطبوع است. یکی از جنس‌های کاربردی برای این فصل شال و روسری نخی است. چراکه نفوذ پذیری بالایی دارد و باعث عبور هوا و ورود اکسیژن به موها می‌شود. شال و روسری نخی وستای بسیار باکیفیت بوده و برای موقعیت‌های مختلفی همچون دیدار دوستان، قرارهای عاشقانه و استفاده روزمره کاربردی است. 

جنس کاربردی دیگر برای فصل بهار، ابریشم است. شال و روسری‌های ابریشمی برای موقعیت‌های نیمه رسمی و رسمی بسیار مناسب خواهند بود. به طور مثال کت و مانتو کتی‌های رسمی با شال و روسری ابریشمی، لوفر و کیف دوشی کوچک، استایلی کلاسیک و رسمی می‌سازد. 

شال و روسری مناسب بهار


طرح شال و روسری مناسب بهار 

همه بهار را با روییدن گل، جنگل و برگ‌ها می‌شناسیم. پس چه بهتر که همین نقوش بر روی لباس‌هایمان نیز دیده شود. شال و روسری مناسب بهار، دارای نقوشی مانند هاوایی، برگ، گل، پرنده و گنجشک است. وستای با الهام از نقوش طبیعت، بهار و معماری ایرانی، بیش از 7 سال است که به طور تخصصی در  زمینه اکسسوری بانوان فعالیت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سایت ما سر بزنید. 

شال و روسری مناسب بهار


رنگ بهار و تابستان 2023 

پنتون منبع اصلی مربوط به رنگ است. بنابراین، هنگامی که شرکت پنتون رنگ رسمی سال را انتخاب کند، این رنگ در همه لباس‌ها حضور پیدا می‌کند. پنتون رنگ جسورانه و در عین حال گرم Viva Magenta را به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب کرد. “در این عصر فناوری، ما به دنبال الهام گرفتن از طبیعت و واقعیت هستیم.” PANTONE 18-1750 Viva Magenta از خانواده قرمزها الهام گرفته است. لیتریس آیزمن به پنتون گفت: قرمز کوشین، یکی از با ارزش‌ترین رنگ‌های متعلق به خانواده رنگ‌های طبیعی و همچنین یکی از قوی‌ترین و درخشان‌ترین رنگ‌هایی است که جهان شناخته است. بنابراین، این رنگ تماماً در مورد پذیرش جسارت واقعی است.

شال و روسری مناسب بهار


نویسنده : الناز قند فروش

دیدگاهتان را بنویسید