مجله وستای

با شال سبز چی بهتر ست میشه؟

شال سبز

با شال سبز چی بهتر ست میشه؟

با شال سبز چی بپوشیم؟ | ترند سال 2023 رنگ‌های جذابی و بی نظیری را اعلام کرده است. از جمله رنگ‌های زیبای امسال، سبز است. سبز رنگی ملایم، آرام و پر از حس خوب است که قابلیت ست شدن با برخی از رنگ‌ها دارد. هر کدام از طیف‌های سبز از تیره گرفته تا روشن و پاستلی، برای موقعیت‌های متفاوتی مناسب هستند. در ادامه این مطلب به نحوه ست کردن این رنگ خواهیم پرداخت. 

با شال سبز چی بپوشیم؟
با شال سبز چی بهتر ست میشه؟ 9

روانشناسی رنگ سبز 

قبل از اینکه بدانیم، با شال سبز چی بپوشیم، بهتر است گریزی به روانشناسی این رنگ زیبا و پر طرفدار بزنیم. سبز یادآور طبیعت، چراغ راهنمایی رانندگی و آرامش جنگل و فضای بکر است. رنگ سبز جزو مثبت ترین رنگ‌هاست. روانشناسی رنگ سبز می‌گوید: این رنگ دارای لطافت، طراوت، تازگی، سلامتی و دوستی است. 

پوشیدن این رنگ مانند آبی، حس مثبت و اعتماد و اطمینان را به مخاطب القا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم این رنگ را در مراسم خواستگاری و مصاحبه کاری امتحان کنید. 

بیشتر بخوانید: شال و روسری مناسب با لباس مجلسی چیست؟

شال سبز با رنگ صورتی 

همان طور که می‌دانید رنگ قرمز و سبز دو رنگ مکمل یک دیگر هستند. حال شما می‌توانید از طیف‌های روشن تا تیره قرمز برای ست کردن با سبز استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که اگر در این استایل قرمز و سبز به یک میزان استفاده شده باشد، جلوه خوبی نخواهد داشت و شبیه هندوانه می‌شود. 

از طیف‌های متناسب قرمز برای ست شدن با شال سبز، طیف روشن قرمز یعنی صورتی‌های ملایم است. صورتی ملایم به همراه شال سبز روشن و کیف و کفش سبز کمی تیره، استایل کژوال و شیکی را برای استفاده روزمره و قدم زدن در خیابان‌ها فراهم می‌کند. 

2 2

شال سبز با رنگ سرخابی 

سرخابی و سبز هر دو جزو رنگ‌های ترندی سال 1402 هستند. این دو رنگ را به تمامی کسانی که دوست دارند، حس نشاط و برون گرایی‌شان را به مخاطب نشان دهند، پیشنهاد می‌کنیم. ترکیب شال سبز تیره با مانتو سرخابی و کیف و کفش قهوه‌ای را برای یک دورهمی امتحان کنید. 

شال سبز با رنگ کرم 

با شال سبز چی بپوشیم؟ یکی از بهترین پاسخ‌ها به این سوال، انتخاب مانتو یا کت رنگ کرم است. کرم و سبز ترکیبی بسیار عالی را ایجاد می‌کنند. این دو رنگ نه تنها برای لباس بلکه در دکوراسیون منزل نیز بسیار کاربرد دارد. سبز و کرم استایل شما را لوکس و گران قیمت نشان می‌دهند. تصور کنید یک کت کرم با رگه‌های طلایی را با یک شال ابریشمی سبز در طیف متوسط یا کمی تیره پوشیده اید؛ این همان ترکیبی است که برای مراسم‌های رسمی و مجلسی بهترین گزینه خواهد بود. برای تکمیل این ست می‌توانید از  رنگ‌هایی مانند بژ، نسکافه‌ای و شکلاتی کمک بگیرید. 

با شال سبز چی بپوشیم؟
با شال سبز چی بهتر ست میشه؟ 10

شال سبز با رنگ سفید 

یکی از روحانی‌ترین ترکیب رنگ‌ها، سفید و سبز است. تلفیق این دو رنگ کنارهم نمادی از لطافت، پاکی، معصومیت، تمیزی و تازگی را ایجاد می‌کنند. اگر به دنبال استایلی آرامش بخش، روحانی و نچرال هستید، ترکیب شال سبز با رنگ سفید را حتماً امتحان کنید. به این ترکیب می‌توانید رنگ‌های پاستلی مانند سبز نعنایی، آدامسی، صورتی ملایم و آبی آسمانی را اضافه کنید. 

پیشنهاد نویسنده: چگونه شال و روسری نخ کش شده را ترمیم کنیم؟

شال سبز با رنگ زرد

با شال سبز چی بپوشیم؟ سبز، سبز زرد و زرد سه رنگی هستند که در چرخه رنگ ایتن کنارهم قرار دارند. یکی از بهترین ترکیبات می‌تواند استفاده از همین قانون همجوار باشد. سبز و رنگ استایل شما را گرم و لطیف نشان می‌دهد. درخشندگی زرد در کنار تازگی و طراوت سبز به خوبی هماهنگ می‌شود و جذابیت استایل‌تان را چند برابر می‌کند. انتخاب یک جوراب، گردنبند ویا انگشتر قرمز با این ست، استایل شما را تکمیل می‌کند. 

با شال سبز چی بپوشیم؟
با شال سبز چی بهتر ست میشه؟ 11

شال سبز با نارنجی

یکی از دیگر از پاسخ‌های مناسب به ” با شال سبز چی بپوشیم؟” انتخاب رنگ نارنجی است. رنگ نارنجی بسیار پر هیجان، شادی آور، پر انرژی و برون گراست. استفاده از مانتو یا کت نارنجی کمی جسارت می‌خواهد. شال سبز در طیف‌های متوسط تا تیره مانند سبز چمنی و سبز کله غازی با نارنجی به خوبی هماهنگ می‌شوند. برای انتخاب کیف و کفش به سراغ رنگ سفید یا کرم بروید. 

5 2

شال سبز با فیروزه ای 

آخرین رنگ پیشنهادی ما برای سوال ” با شال سبز چی بپوشیم؟”، رنگ فیروزه‌ای است. مانتو فیروزه‌ای با شال سبز ترکیب بسیار خوبی را ایجاد می‌کند. فیروزه‌ای بخاطر داشتن آبی در ترکیب خود، حس و حال آبی را به مخاطب القا می‌کند. حسی مانند آرامش، سر زندگی، قابل اعتماد بودن و روشنایی. 

با شال سبز چی بپوشیم؟
با شال سبز چی بهتر ست میشه؟ 12

با شال سبز چی بپوشیم؟
با شال سبز چی بهتر ست میشه؟ 13

خرید شال سبز از وستای دیزاین 

وستای دیزاین بیش از 7 سال است که در زمینه شال، روسری، کیف و کفش به صورت حرفه‌ای و تخصصی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید انواع شال‌های طرح‌دار را از وستای دیزاین تهیه کنید. نقوشی که وستای از آن الهام می‌گیرد، ترکیبی از معماری سنتی ایرانی است. برای مشاهده محصولات ما به قسمت فروشگاه وستای بروید. 

بیشتر بخوانید: ترکیبات معرکه ست شال و روسری با مانتو طوسی

 

دیدگاهتان را بنویسید