مجله وستای

شال سرخابی با چی ست میشه؟ 

image 35

شال سرخابی با چی ست میشه؟ 

شال سرخابی با چی ست میشه؟ | همان طور که می‌دانید شرکت پنتون سرخابی را یکی از رنگ‌های سال 2023 معرفی کرده است. این رنگ بسیار شاد و مهیج است و جذابیت هر استایلی را چند برابر می‌کند. خرید یک شال سرخابی برای سرزنده نگه داشتن تیپ‌ یک خانم شیک پوش انتخابی عالی است. حال اینکه شال سرخابی با چی ست میشه؟ سوالی است احتمالاً ذهن شما را درگیر کرده است. ما در ادامه این مطلب به این سوال پاسخ خواهیم داد.

شال سرخابی با چی ست میشه؟
شال سرخابی با چی ست میشه؟  10

روانشناسی رنگ سرخابی 


سرخابی رنگ هماهنگی جهانی و تعادل عاطفی است. حاوی شور، قدرت و انرژی قرمز است که توسط درون نگری و انرژی آرام بنفش مهار شده است. سرخابی پیچیدگی، شفقت، رمز و راز را فریاد می‌زند. علاوه بر این سرخابی غیر متعارف، منحصر به فرد و نشان دهنده عشق جهانی است. 

افرادی که عاشق این رنگ هستند، خودجوش، تکانشی، خلاقیت، هنرمند، مدبر و منظم هستند. 

از آنجایی که رنگ منحصر به فرد یا غیر متعارف است، افرادی که عاشق سرخابی هستند؛ اغلب به توجه و اطمینان نیاز دارند. به بیان ساده، سرخابی ترغیب شفقت و قرار دادن نیازهای دیگران بر خود است. این رنگ تفکر غیر عملی و برون گرایی عاطفی را ترویج می کند. سرخابی همچنین ذهن باز را تشویق می کند و از پرخاشگری جلوگیری می کند. اگرچه علاقه مندان به سرخابی کاملاً تکانشی هستند، اما ذهنی عملی و بسیار منظم دارند. آنها از چیزهای کوچک در زندگی خوشحال هستند و ذهن هنری دارند.

وقتی فردی بیش از حد به سرخابی وسواس دارد، می تواند به این معنی باشد که افسرده یا ناامید است. همچنین نشان می‌دهد که فرد ممکن است مضطرب و تحریک شده باشد. در آخر می‌توان گفت کسانی که این رنگ را دوست دارند، هنری، کاریزماتیک، خنده دار، جذاب و الهام بخش نیز شناخته می‌شوند.

شال سرخابی با سفید 

شال سرخابی با چی ست میشه؟ سفید یکی از بهترین رنگ‌های خنثی است که با سرخابی به خوبی ست می‌شود. چراکه سفید مانند پس زمینه‌ای است که باعث درخشان‌تر دیده شدن سرخابی می‌شود. ترکیب شال سرخابی با مانتو سفید در کنار کفش و کفش پاستلی را برای یک روز مطبوع بهاری پیشنهاد می‌کنیم. 

شال سرخابی با چی ست میشه؟
شال سرخابی با چی ست میشه؟  11

شال سرخابی با طوسی 

طوسی، از دیگر رنگ‌های خنثی است که جذابیت سرخابی را چند برابر می‌کند. طوسی در طیف‌های گرم و سرد وجود دارد. طوسی‌های گرم انتخاب مناسب‌تری برای ست شدن با سرخابی هستند. این دو رنگ را می‌توانید با کیف و کفش طوسی با تناژهای تیره یا کمی روشن‌تر ست کنید. ترکیب سرخابی و طوسی برای یک رویداد نیمه رسمی و حتی قرار عاشقانه عالی خواهد بود. 

شال سرخابی با چی ست میشه؟
شال سرخابی با چی ست میشه؟  12

شال سرخابی با سبز 

شال سرخابی با چی ست میشه؟ اگر به دنبال استایلی جسورانه هستید، رنگ سبز و سرخابی را کنارهم استفاده کنید. سبز رنگی لطیف، عمیق، پاک و آرام است. مانتو یا مانتو کتی سبزهای تیره با شال سرخابی ترکیب بی‌نظیری ایجاد می‌کند. یک کت سبز کله غازی را با شال سرخابی و کیف طلایی تصور کنید. شما با این استایل یک ست لوکس و لاکچری ساخته اید. همچنین طیف‌های کمرنگ سبز نیز با سرخابی به خوبی هماهنگ می‌شوند. سبز پاستلی یا نعنایی در کنار شال سرخابی، ترکیبی رمانتیک را برای روزهای گرم تابستانی ایجاد می‌کند.

شال سرخابی با بنفش 

سرخابی و بنفش از رنگ‌های هم‌جواری هستند که ترکیبات خوبی را می‌سازند. اگر به دنبال استایلی رنگی و کالر بلاک هستید، از ترکیب شال سرخابی، مانتو بنفش و کیف سبز استفاده کنید. معمولاً افرادی که علاقه مند به استایل‌ هنری هستند، این ترکیب را انتخاب می‌کنند. رنگ جایگزین بعدی برای کیف سبز، انتخاب یک کیف زرد رنگ است. 

شال سرخابی با چی ست میشه؟
شال سرخابی با چی ست میشه؟  13

شال سرخابی با چی ست میشه؟
شال سرخابی با چی ست میشه؟  14

شال سرخابی با کرم 

شال سرخابی با چی ست میشه؟ رنگ کرم جزو رنگ‌های بیسیک، لوکس و فاخر به شمار می‌رود. این رنگ قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ‌ها را دارد. در سال 2023، علاوه بر سرخابی، رنگ کرم، سبز، نارنجی و آبی نیز انتخاب شده است. برای ساختن یک استایل نیمه رسمی تا رسمی، انتخاب یک کت کرم رنگ با شال یا روسری سرخابی کافی است. همچنین طیف‌هایی از رنگ‌های خاکی مثل بژ، نسکافه‌ای، دارچینی و کاراملی نیز می‌توانند برای تکمیل کردن استایل‌تان شما را همراهی کنند. 

8 2

شال سرخابی با آبی آسمانی 

آبی آسمانی جز رنگ‌های ترندی امسال است. آبی آسمانی رنگی پر از حس آرامش، اطمینان و حس خوب است. ترکیب این رنگ را با حس نشاط و برون گرایی سرخابی به شدت پیشنهاد می‌کنم. برای تکمیل ست شال سرخابی با مانتو آبی آسمانی، می‌توانید به سراغ رنگ‌های روشن یا خنثی بروید. رنگ‌هایی همچون سفید، طوسی، صورتی ملایم و کرم برای این ست عالی هستند.

شال سرخابی با چی ست میشه؟
شال سرخابی با چی ست میشه؟  15

خرید شال سرخابی از وستای دیزاین 

وستای دیزاین یکی از بزرگترین تولید کنندگان اکسسوری مخصوص بانوان است. ما در وستای بیش از 7 سال سابقه طراحی و تولید شال و روسری‌های با کیفیت را داریم. شما می‌توانید هم از طریق فروشگاه‌های حضوری ما در سراسر ایران و هم به صورت آنلاین خرید کنید. نقطه عطف وستای دیزاین طراحی منحصر به فرد آن است که هر خانم شیک پوشی را مجذوب می‌کند. 

2 2

بیشتر بخوانید: مینی اسکارف با چی ست میشه؟ ( راهنمای کامل )

دیدگاهتان را بنویسید