مجله وستای

ترکیبات معرکه ست شال و روسری با مانتو طوسی

کیف زنانه مدل آوات کد 500

ترکیبات معرکه ست شال و روسری با مانتو طوسی

مانتو طوسی، یک آیتم پرکاربرد در کمد لباس هر خانمی است. این رنگ خنثی در کنار یک سری از رنگ‌ها زیبایی بیشتری پیدا می‌کند. در ادامه این مطلب به انواع ست شال با مانتو طوسی به طور کامل خواهیم پرداخت. 

ست شال با مانتو طوسی


روانشناسی رنگ طوسی 

اولین استفاده از رنگدانه‌های طوسی به 15 تا 17 هزار سال قبل باز می‌گردد. از زمان های قدیم، خاکستری در اشکال و بخش های مختلف تاریخ وجود داشته است.طوسی رنگ جدایی، بلاتکلیفی، سازش است. این رنگ بلاتکیف، بی طرف و بی احساس است و باعث ایجاد حس آرامش و خونسردی و رهایی از یک دنیای پرهرج و مرج می‌شود. 
هرچه طوسی به مشکی نزدیکتر می‌شود، دراماتیک و مرموزتر می‌شود. هرچه به نقره‌ای یا سفید نزدیک‌تر می‌شود، روشن و سرزنده‌تر می‌شود. همچنین خاکستری روشن تسکین و آرام بخش دهنده و خاکستری تیره، جدی و موقر، انعطاف ناپذیر و سخت گیر است. 

ست شال با مانتو طوسی


شال قرمز و مانتو طوسی 

اگر به دنبال ظاهری قوی و در عین حال کلاسیک هستید، هیچ ترکیبی بهتر از خاکستری و قرمز نیست. تن خنثی رنگ خاکستری با درخشندگی رنگ قرمز کاملاً هماهنگ است. اگر به دنبال استایل شیک پاییزی هستید، ست شال قرمز با مانتو طوسی شگفت انگیز خواهد بود. ترکیب قرمز خالص و طوسی برای استایل کژوال و نیمه رسمی مناسب است و برای رسمی‌تر شدن این ست، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ قرمز و طوسی تیره بروید. 

2 2

 

شال صورتی مانتو طوسی 

احتمالاً از ترکیب فوق العاده صورتی و طوسی آگاه هستید. اگر روحیه لطیف، مهربان و آرامی دارید، از شال صورتی و مانتو طوسی غافل نشوید. این استایل رمانتیک، ملیح و دوست داشتنی است. برای تکمیل استایل‌تان می‌توانید از رنگ‌های هم خانواده طوسی ویا سفید استفاده کنید. یک مانتو کتی طوسی روشن، روسری نخی پاییزه وستای، شلوار طوسی تیره و نیم بوت مشکی، جزو بهترین ترکیب اسمارت کژوالی است که برای قرارهای نیمه رسمی عالی به نظر می‌رسد. 

ست شال با مانتو طوسی


شال زرد و مانتو طوسی 

اگر می خواهید کمی شادابی به استایل طوسی خود اضافه کنید، زرد رنگی است که به خوبی این کار را برای‌تان انجام می‌دهد. شال یا روسری زرد می‌تواند شفافیت و انرژی آرامش بخشی را به استایل شما تزریق کند. این ست شال با مانتو طوسی برای هر خانم شیک پوش و خوش انرژی جذاب خواهد بود. رنگ سومی که می‌توانید به این استایل اضافه کنید، سبز یا آبی است. حتی می‌توانید از روسری طرح‌دار با ترکیب زرد، آبی و سبز استفاده کنید. 

شال بنفش و مانتو طوسی

بنفش رنگی جسور، زیرک و سلطنتی است. سایه‌های تیره این رنگ با مانتو طوسی برای روزهای سرد پاییز و زمستان و تینت‌های روشن بنفش مثل یاسی با مانتو طوسی برای روزهای بهار و تابستان بی نظیر است. اگر به دنبال رنگ و لعاب دادن به استایل‌تان هستید، از روسری با ترکیب بنفش و زرد در کنار مانتو طوسی و کیف زرد استفاده کنید. 

شال سبز و مانتو طوسی 

رنگ سبز شادابی و سرزندگی را به رنگ طوسی هدیه می‌دهد. برای ساختن استایلی قدرتمند از ترکیب شال یا روسری سبز تیره به همراه مانتو طوسی تیره استفاده کنید. همچنین برای تکمیل این ست شال با مانتو طوسی، از آیتم‌های چرم کمک بگیرید؛ به طور مثال شلوار و کیف چرم مشکی هارمونی خوبی با این ترکیب خواهد داشت. و اگر به دنبال استایلی شاداب و ملایم هستید، از رنگ‌ شال یا روسری سبز روشن در کنار طوسی روشن استفاده کنید. رنگ سفید نیز به لطیف‌تر شدن این ست کمک خوبی می‌کند. 

پیشنهاد نویسنده: ۳ اصل فوق العاده مهم که باید در انتخاب شال ویا روسری بدانید!

 

ست شال با مانتو طوسی

شال طوسی و مانتو طوسی 

ترکیب رنگ‌های هم خانواده شاید در نگاه اول ساده و ابتدایی به نظر برسد، اما اگر بتوانید به درستی رنگ‌ها کنارهم بگذارید، استایل مونوکروم شیک و بی‌نظیری خواهید ساخت. برای ساخت استایل مونوکروم از طیف‌های رنگ طوسی با کمترین اختلاف استفاده کنید؛ یعنی اگر مانتو طوسی را روشن و نزدیک به سفید انتخاب کرده‌اید، رنگ شال را نهایتاً دو الی سه درجه تیره بردارید. و در آخر اگر شال طوسی به تنهایی برای‌تان جالب نیست، می‌توانید از شال یا روسری طرح‌دار طوسی وستای استفاده کنید. 

سوالات متداول: 

آیا می‌توان مانتو طوسی را با شال یا روسری مشکی ست کرد؟

بله، طوسی از ترکیب سفید و مشکی ایجاد شده است و در حقیقت برای یک تناژ رنگی هستند. به همین خاطر استفاده کردن از آنها کنار هم نه تنها مجاز است بلکه باعث ایجاد استایلی مونوکروم و شیک نیز خواهد شد. اما در نظر داشته باشید که طوسی‌های تیره یا همان ذغالی ترکیبات بهتری را با مشکی خواهند ساخت. 

رنگ آبی با مانتو طوسی ست می‌شود؟

بله، روسری یا شال آبی را نیز می‌توانید با مانتو طوسی بپوشید. به دلیل اینکه آبی یک رنگ سرد است، بهتر است رنگ مانتو را نیز طوسی سرد برگزینید. شما می‌توانید از انواع طیف آبی چه تیره و چه روشن استفاده کنید. همچنین این ست شال و مانتو طوسی برای تمامی موقعیت‌های رسمی، نیمه رسمی و حتی کژوال کاربرد دارد. رنگ تکمیلی این ست، قهوه‌ای، عسلی، خردلی و زرشکی است. 

ست شال با مانتو طوسی

 

تیم تحریریه وستای به شما پیشنهاد میدهد که حتما مقاله جامع ترین راهنمای خرید شال و روسری را نیز مطالعه بفرمایید.

نویسنده : الناز قندفروش

دیدگاهتان را بنویسید