مجله وستای

استایل های خاص و منحصر به فرد با شال و روسری و مانتو مشکی

کیف زنانه مدل آوات کد 452

استایل های خاص و منحصر به فرد با شال و روسری و مانتو مشکی 

 

تقریباً همه خانم‌ها یک مانتو مشکی در کمد لباس‌شان دارند. چراکه مشکی رنگ امنی است که هرگز از مد نمی‌افتد و برای موقعیت‌های متفاوت بسیار کاربردی است. اگر مانتو مشکی کلاسیک داشته باشید، با پوشیدن یک روسری ابریشمی و کیف دستی، می‌توانید به مجالس و مهمانی‌ها بروید. اگر همان مانتو مشکی را با شال ساده و کوله بپوشید، استایل خود را روزمره کرده اید. حال که دانستید انتخاب آیتم‌های دیگری همچون شال، روسری، کیف و… چقدر می‌تواند روی استایل شما تاثیر بگذارد، باید بتوانید انتخاب‌هایی هوشمند داشته باشید. 

VSVGKPs3l7IaxH4p9pFTXPK4u3UzzlQayBxsw0woNfbi8mEyIm2ZBGLQbAxsZMjnuHOBgi8oyW2suVFhNrhVlF TE0r pMkpDPnPufQuYlIEast8U4LiQJJZmQ s6HrZ7 g3vCpbTNF7F2e0VdCYWQ

 

روانشناسی رنگ مشکی 

 

مشکی معانی مختلفی دارد و هر فردی می‌تواند واکنش متفاوتی به این رنگ داشته باشد. رنگ مشکی در فنگ شویی راهی برای هماهنگ کردن خانه، محل کار و سایر محیط‌ها است. با عناصر آب در ارتباط است و قدرت، رمز و راز و آرامش را تداعی کند. اگر همیشه به دنبال مانتو ویا در کل پالت رنگی مشکی و خنثی هستید، می‌توان حدس زد که یکی از ویژگی‌های زیر را دارید. 

رنگ مشکی اثرات قدرتمندی دارد و می‌تواند با یک سبک زندگی پیچیده مرتبط باشد. یکی از جنبه‌های منفی مشکی، افسردگی، احساس ناامیدی، بدبینی و گوشه گیری است. 

ویژگی های مثبت رنگ مشکی شامل محافظت، راحتی، قدرت، محتاطانه، رسمی، پیچیده، اغوا کننده و مرموز باشد. 

 

ست شال با مانتو مشکی 

شاید به ظاهر بگویید که مشکی رنگی است که با همه رنگ‌ها به راحتی ست می‌شود، اما باید بدانید که مشکی دارای سایه‌های مختلفی از گرمی و سردی است. برای ایجاد ظاهری شیک، رنگ شال یا روسری مناسب مانتو مشکی است که بیشترین تضاد را با آن داشته باشد، به عبارت ساده‌تر چون مشکی رنگ خنثی است، می‌بایست با قرار دادن رنگ‌های خاص و متفاوت، درخشندگی را به استایل اضافه کرد.

8 2

 

این رنگ ها را با احتیاط بپوشید:

 

شال قهوه‌ای با مانتو مشکی کمترین هماهنگی را دارند و استایل را یکنواخت و خسته می‌کند. چراکه هیچ کنتراستی ایجاد نمی‌کند. 

 

برای انتخاب شال زرد رنگ با مانتو مشکی مراقب باشید، چراکه استفاده بیش از حد این دو رنگ کنار هم شما را شبیه به زنبور عسل می‌کند. اما درکل ترکیب مشکی و زرد حس قدرت را تداعی می‌کند. شما می‌تواند از شال و روسری طرح‌دار زرد با دیگر رنگ‌های گرم استفاده کنید. 

 

استایل کلاسیک با مانتو مشکی 

 

اگر به دنبال ساخت یک استایل کلاسیک و مطمئن هستید، به سراغ ست کردن شال سفید با مانتو مشکی بروید. سفید و مشکی کنتراست بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند و برای رویدادهای رسمی، قرارهای کاری، مراسم‌ها و جشن‌ها ترکیبی عالی خواهد بود. 

 

استایل جسورانه با مانتو مشکی 

 

یکی از رنگ‌هایی که شاید هرکسی به سراغ آن نرود، نارنجی است. نارنجی پرجنب و جو، محرک و پرانرژی است. عموماً افرادی که دارای اعتماد به نفس بالایی هستند و دوست دارند استایلی جسورانه داشته باشند، از این رنگ استفاده می‌کنند. این ست شال با مانتو مشکی، شما را برای رفتن به یک مهمانی، کافه گردی، دیدار دوستان و حتی استفاده روزمره آماده می‌کند. شما می‌توانید شال و روسری‌های متنوعی را با رنگ‌های شاد و جسورانه از وستای تهیه کنید. 

syVQFlgfrdHDlYwEjoxS6mk8qSR6Pzs9GKEfwiN6Bu98mpwt93IaZJzYDnB4INGaFWmNDVOEhxkeg81 BXqg59xTh4gPWnPm tvxzIEki 3jEmmJhuTs5HDvN8Yme5k Qy 6XYt5V 9URER7IwXvw

استایل کم ریسک با مانتو مشکی 

 

اگر ایجاد کنتراست با رنگ‌های پرتحرک برایتان جذاب نیست، از ترکیب شال مشکی با مانتو مشکی استفاده کنید. این دو رنگ استایل شما را امن و در عین حال شیک نشان می‌دهد. مانتو مشکی کلاسیک را با شال ویا روسری مشکی ابریشمی بپوشید و برای محل کار، قرارهای کاری و نیم روزی حاضر شوید. 
V WACkytpqnuM6jurxKnaAj9UX3KB0AQ52qFjh6TAoDN5kFthKRJB dUBUsCJ9AOnyJDzXlQ PCuhHon6pkzOyP 9IEflV8cru 1pki1uuoC98INGcNye5j0

البته برای اضافه کردن کمی رنگ به این ست شال با مانتو مشکی، می‌توانید به سراغ روسری یا شال‌های وستای که با زمینه مشکی و طرح‌های رنگی طراحی شده‌اند، بروید. 

 

5 2

استایل آرام و قابل اعتماد با مانتو مشکی 

 

دو رنگ شال و روسری دیگری که با مانتو مشکی ترکیبی چشم نواز خواهند داشت، آبی و سبز است. 

آبی و سبز روشن هر دو آرامش بخش، قابل اعتماد و دارای انرژی مثبت هستند. برای روزهای پاییز و زمستان استفاده از شال و روسری پاییزه با تم سبز و آبی وستای را توصیه می‌کنیم. 
qghOrKqPAnh69Q1UVV46rGP 6yymDGtJf94 SmA0BDUIrNgNTOvZCKP

 

نکات مهم خرید شال و روسری 

 

2 2

حال که دانستید چه رنگ‌هایی با مانتو مشکی، ترکیبات بهتری ایجاد می‌کنند، احتمالاً بین انتخاب آنها کمی سردرگم شوید، اما اگر در انتخاب شال و روسری دو اصل فرم صورت و رنگ پوست را در نظر بگیرید، انتخاب‌تان سریع و راحت‌تر انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از این دو موضوع مهم، مطالب کامل ترین راهنمای انتخاب شال و روسری بر اساس فرم صورت و قشنگ ترین شال و روسری برای پوست سبزه چیست؟ را مطالعه کنید. 

 

lIMF6jtxH2bv0GCjXLbSuf7IzcRp5Cuu1iQ4qwImtH574WR5Uf1

خرید حضوری و آنلاین از وستای دیزاین 

 

ما در وستای بیش از 7 سال است که به طور تخصصی در زمینه اکسسوری پوشاک بانوان فعالیت می‌کنیم. اگر عاشق رنگ باشید، وستای برای شما جذاب‌تر می‌شود. شال و روسری‌های وستای همه دارای نقوش چاپی وباکیفیت هستند. طراحی شال و روسری‌های وستای از نقوش سنتی و اصیل ایرانی الهام می‌گیرد. برای خرید حضوری می‌توانید به شعبه‌های ما در تهران و شهرستان‌ها مراجعه کنید. 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید