مجله وستای

آموزش روش اصولی انتخاب مانتو کتی با شال و روسری!

شال قشنگتره یا روسری؟

مانتو کتی با شال یا روسری | کت و مانتو کتی‌ها جزو ترندهای محبوب اخیر هستند. در حال حاضر کت‌ها برای همه سلیقه‌ها از استایل کلاسیک گرفته تا کژوال و اسپرت، طراحی و تولید می‌شوند. اما اینکه چگونه بتوان آیتم‌های دیگر را کنار کت یا مانتو کتی استایل کرد، دغدغه ذهنی بسیاری از خانم‌های شیک پوش و اهل مد است. حالا واقعاً مانتو کتی با شال بهتر است یا روسری؟

 

juFyQTIJ07sy8dijMsuYODs4N9RSQ6NeAuGYDWlOuJCi6l7u lMgKZyWqnh6FGZia7r5PmCXcrZsw4OUEpvkIndy cBRqfZF0b5DZ ED815VEgAKkNgXRxIkoHhPMJg4sdKtCT2Cjc9Mgl

مانتو کتی با شال یا روسری؟

انتخاب اینکه کت یا مانتو کتی خود را با شال بپوشید یا روسری، بستگی به موارد متفاوتی دارد. یکی از عوامل مهم این است که از خود بپرسید که “با مانتو کتی می‌خواهم به کجا بروم؟” اگر پاسخ یک رویداد مهم ویا قرار کاری است بهتر است از روسری در قواره کوچک استفاده شود. اگر دوست دارید شال را انتخاب کنید، شال‌های ساده‌ و مونوکروم جزو بهترین انتخاب‌ها هستند. 

 

4 2


اگر برای رفتن به مهمانی، قرار دوستانه ویا خرید آماده می‌شوید، از یک شال ویا روسری نخی استفاده کنید. چراکه روسری‌های نخی تنفس پذیری بالایی دارند و از همه مهمتر مناسب چهار فصل هستند. 
و در آخر اگر برای استفاده روزمره و طولانی مدت به دنبالی ستی با کت یا مانتو کتی هستید، شال گزینه مناسب‌تری خواهد بود. 

 

5 2


مورد مهم بعدی در پاسخ به سوال مانتو کتی با شال یا روسری، مدل و سبک کت شماست. قطعاً یک آیتم کژوال درکنار یک آیتم کاملاً کلاسیک زیبایی چندانی نخواهد داشت. پس بهتر است با کت یا مانتو کتی که الگو و پارچه اسپرتی دارد، شال اسپرت را انتخاب کنید و با کت کلاسیک، روسری ویا شال ابریشمی و ساتن.

 

AXsFTRZCBKJ0kVDfTOBENoXxnqWtg4HUEzpQ2KYIMtPcJ3OcDPtmiJ2nfhPoOXnXnaCTMIN2dcM3H cMggIn

نحوه استفاده مانتو کتی با شال یا روسری 

همان طور که می‌دانید یک استایل خوب، تنها به اینکه چند آیتم گران قیمت کنارهم قرار بگیرند، ساخته نمی‌شود. مهم‌ترین موضوع در یک استایل زیبایی، بصری و نحوه صحیح استفاده از آیتم‌ها است. اگر کت ویا مانتو کتی شما دارای یقه دوبل، برجسته ویا بزرگ است، بهتر است شال را طوری قرار دهید که بالاتنه شما را بزرگ‌تر از آنچه هستید، نشان ندهد. شما می‌توانید شال را به دو طرف شانه خود هدایت کنید تا علاوه بر جلوگیری از بزرگ‌نمایی، باعث افزایش جلوه مانتو کتی‌تان می‌شوید. برای انتخاب طرح شال نیز بهتر است به سراغ شال‌هایی که حاشیه چند تکه دارند، نروید. چراکه آنها حتی اگر در کنار شانه قرار بگیرند، بازهم جلوه خوبی نخواهند داشت و باعث بزرگ دیده شدن شانه‌هایتان می‌شود.

 

2 2

 

مانتو کتی کوتاه با شال یا روسری؟

یکی از ترندهای پرطرفدار اخیر، روسری‌های قواره کوچک یا همان مینی اسکارف است. این مدل از روسری‌ها با مانتو کتی‌های کوتاه به خوبی هارمونی دارند و ست می‌شوند. برای تکمیل این ست از شلوار بوت کات، چاک دار و یا مام استایل استفاده کنید و با گرفتن یک کیف دستی وستای، زیبایی استایل‌تان را چند برابر کنید.

 

dE IlvRoMMTf0kAe5nIlXPKv Tv3h7yB9f1hs oBhn9b0PZ75f30SwZu33HeLgQu1hqRS3WLt1zp7 2RenKvAKRvymMUQdRlbD1ZJaWW3 AfM NyjuWiVbXoLUP0VUQtBT3xRPKMuQb1absYuVhxlte7hZOcZ16Xzz0OH0xmpHChuUoxHw1ay58O8rYy5 VDhcIq4s4Ww

 

مانتو کتی رنگ شاد و جیغ

از دیگر ترندهای زیبا و جدید این سال‌ها، حضور رنگ‌های شاد و جیغ در مانتو و شلوارهاست. شاید فکر کنید که با مانتو کتی جیغ تنها شال یا روسری ساده و تک رنگ جالب است، اما این فقط یک گزینه روی میز است. شما می‌توانید از شال و روسری طرح‌دار و شاد، کنار مانتو کتی رنگ شاد ویا جیغ استفاده کنید؛ یادگیری هارمونی رنگ‌ها در این مورد بسیار کمک کننده است. به طور مثال قرمز و بنفش، آبی و نارنجی، نارنجی و زرد، قرمز و زرد از ترکیبات شاد و سرزنده هستند.

 

7aDDebf5QrNWPnxRqWGiX7KHCCj OQtDaVB1x54jzhX2PYFTynGifH86mAqoR002PTIRA91DeNZmo5x3BpvWaxEBD bZlv bYmHrBdqBawUHUhwg02HlNa69m3ouGCiNrg5nFJHANNMlx6J3J vzWklwlozEkEM

 

با کت و شلوار شال یا روسری؟

اگر کت و شلوار اداری یا فرم کلاسیک دارید و برای ست کردن آن نمی‌دانید از روسری استفاده کنید یا شال، پیشنهاد می‌کنیم روسری قواره متوسط یا همان 90 را برگزینید. اما اگر کت و شلوار شما کمی از حالت رسمی خارج است و فرمی اصطلاحاً نیمه رسمی دارد، شال را نیز امتحان کنید. البته دقت کنید که شال شما همچنان باید شیک و گرم بالا باشد.

HqKQ5Wt465MzaspLbfVPMuE wseiXNf LB rVTPlyZUSnelQBoUJOYWq1uQMfLAabdQ9p6wrQFwSNzTZk25bdQkZpoaitikJnqKqVNJQHwEb6RDubOt01Hl87wx aD A1btP3tdWjKYfIhXoWf4sinChxQ18mHB6O7bmBGNELk23D XpDvk49kqjlFn7fIeZzi0PWaimmg

مانتو مجلسی با شال بهتره یا روسری؟ 

برای ست کردن مانتو مجلسی، فرقی ندارد که از شال استفاده کنید یا روسری. اما باید این را در نظر داشته باشید که جنس، طرح و رنگ شال و روسری شما حتماً باید با مانتو مجلسی‌تان به خوبی هماهنگ شود.
در هر حال روسری رسمیت بیشتری به نسبت شال دارد و بعضی از روسری‌ها باعث بیشتر نشان دادن سن نیز می‌شوند. پیشنهاد می شود پیشنهاد میشود برای یادگیری نکات تکمیلی مقاله کامل ترین راهنمای انتخاب شال و روسری بر اساس فرم صورت را نیز مطالعه بفرمایید.

نویسنده : الناز قندفروش

دیدگاهتان را بنویسید