مجله وستای

6 راهکار کاربردی برای انتخاب شال و روسری افراد لاغر

S437 1 scaled

صورت‌های لاغر و کشیده باید کاملاً هوشمندانه به سراغ انتخاب شال یا روسری بروند. افراد با چنین فرم صورتی باید بدانند که چه جنس روسری مناسب آنهاست، چه طرح‌هایی چهره‌ آنها را زیباتر می‌کند، و چه رنگ‌هایی برایشان بهتر است؟

 

zpvTF0nepAoIgLjJC00ScD4H9Fv2gaMOemYRIIcKJrN6QURdl2IxYSiLbbtY7pZlJf9By8I0hsitVVTBtYTZ QuvpPv0WWNTmjqcSZ gK6KWR7OlW6E1me8NZKqZ7mt4SZaLGv3fktk6xzQ 0P2kZgSdO8RXI9L4SGSAnBKPJar9BsyouutbzrbXJpQotyo qc4Um9JQlQ

جنس شال و روسری برای افراد لاغر 

همان طور که می‌دانید سالانه شال و روسری‌های بسیاری با جنس‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. اما کدام یک از آنها مناسب افراد لاغر است؟ قطعاً یکی از پرکاربردترین شال و روسری‌ها جنس نخی است. روسری نخی گرم بالا مناسب چهار فصل است و برای استفاده روزمره، مهمانی، خرید و… کاربرد دارد. روسری نخی را می‌توانید با انواع پیراهن ساحلی، سارافون پاییزی، مانتو کتی و حتی کت‌های اسپرت ست کنید. 

3 4

از دیگر جنس‌های شال و روسری مناسب برای افراد لاغر، ساتن، ابریشم و لمه است. این سه جنس روسری برای حضور افراد لاغر در موقعیت‌هایی مانند مهمانی رسمی، محل کار ویا قرارهای نیمه رسمی و رسمی مناسب است.

 

KA3doQhDzELkMVEUsUFe1zmQsGvGsY v4AsIwT yneUGZFH9 z3oo8B4LxhmyzVTHEOtzz1sL2eWfBdQnFJJxE9Oh3oomXluAF uDt7uN5WmXvtqAfAoC CQoqS0qBQm6JA90FGhREllcYUxHPWiebb83ZLAE 4fP8P7 E1e IyoQPVFcNRFrxiGxxJ3SV mxC 4XE6 tQ

 

رنگ شال و روسری برای افراد لاغر 

از دیگر موارد مهم و تاثیرگذار برای افراد لاغر اندام، انتخاب رنگ مناسب برای شال، روسری و در کل لباس است. رنگ‌های روشن، خالص و گرم بهترین گزینه برای چنین افرادی است. چرا که این رنگ‌ها خاصیت بزرگ و عریض نمایی دارند.
رنگ‌هایی که در ترکیب آنها از سفیدی استفاده شده باشد، به عنوان رنگ‌های روشن شناخته می‌شوند. همچنین رنگ‌هایی که در خالص ترین حالت خود باشند، جزو رنگ‌های خالص و در آخر رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی، زرد  و تمامی ترکیبات آنها به عنوان رنگ‌های گرم و پرانرژی شناخته می‌شوند. 
حال اگر به رنگ‌های تیره علاقه مند هستید، روسری‌هایی را انتخاب کنید که زمینه تیره‌ای درکنار طرح و نقش رنگی دارند. وستای، یکی از بهترین فروشگاه شال و روسری است که در طراحی‌های خود از رنگ‌های شاد و سرزنده بسیاری استفاده می‌کند.

 

TJNGZPwNYYjqCyKF3vbXq Fj5pamhqjJYlU3TTBqf4rxbyiDnMeoaihblrcmAuu6EhqH2frDsBGRuy533mBIMMp0CHMoeAxRoqyOP9SLPXG6iHwbwn6NoSo94LH8ZxiHVSO8TM2jFzAigQBlM ZfqTG8go4IP8ULCzZ8maQ2SL5eXbaflgm un29OgvnZUuEJO

 

طرح شال و روسری برای افراد لاغر 

اگر به لباس‌های اپتیکال یا اگزوتیک علاقه مند باشید، قطعاً شال و روسری‌ با نقوش و طرح‌های بزرگ شما را جذب خود می‌کند. طرح‌های درشت و اپتیکال باعث می‌شوند نگاه بر روی نقوش شال یا روسری دائما در حرکت باشد و چهره شما بزرگ‌تر دیده شود. حتی اگر به طرح‌های درشت علاقه مند نیستید، می‌توانید از شال یا روسری‌هایی استفاده کنید که در طراحی آنها از چند رنگ متضاد استفاده شده است. روسری ویا شال‌های تک رنگ را به شما توصیه نمی‌کنیم، مگر اینکه در مدل بستن آنها مواردی را دقت کنید.

 

r6 YVZCkkuSmcaKflKxUPNItk3RAXILPgns8fu2G eGH3k Sbu05YbmsDGu3Sm25elt1GwdHPnGY

 

مدل بستن شال و روسری برای افراد لاغر 

مدل بستن شال و روسری بسیار مهم است. افرادی که صورت لاغری دارند، بهتر است روسری ویا شال خود را کیپ ویا سفت نبندند. چراکه این کار باعث می‌شود تا فرم واقعی صورت‌تان دیده شود. شما باید کاری کنید که با استفاده از خطای دید و چین‌های شال و روسری، پرتر دیده شوید. به طور مثال می‌توانید شال را دور گردن بپیچانید و یا به روسری خود کمی فرم دهید. موهای خود را به حالت گرد، حالت دار ویا فر قرار دهید. اگر دوست دارید، روسری خود را کیپ ببندید، بهتر است به موارد دیگر مانند جنس پارچه، رنگ و طرح آن توجه کنید.

2 2

شال و روسری تکه دوزی 

یکی از ترندهای جدید و پرطرفدار در ایران، شال و روسری‌های حاشیه دار و مدل دار است. شال‌های دو تکه، گلدوزی شده، تکه دوزی ویا دارای خرج کار متفاوت نیز می‌تواند به شما حجم بدهد.

استفاده از تکنیک طرح روی طرح 

یکی از تکنیک‌های مورد پسند در سبک ماکسیمال، تکنیک طرح روی طرح است. یعنی، شما می‌توانید از مانتو و شال یا روسری طرح‌دار کنارهم استفاده کنید. روش‌های جذاب و کاربردی این تکنیک عبارتند از: 

یک طرح با سایز متفاوت
دو طرح در رنگ‌های یکسان
یک طرح با رنگ متفاوت 
دو طرح در سایز یکسان

7 4

 

نکات مهم استایلینگ برای افراد لاغر 

شما باید در مورد فرم صورت و اندام‌تان آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهینه و درست خرید کنید و بهترین استایل را داشته باشید.
اگر لاغر، ریز نقش و کوتاه قامت هستید، به سراغ کیف‌های خیلی بزرگ نروید. چراکه آنها در قیاس با اندام شما قرار می‌گیرند و شما را لاغر و کوچک‌تر نشان می‌دهند. کیف‌های هومایتا و ژالان وستای، بهترین گزینه برای شما و اندام‌تان است.
هر گونه برش، خط و انحنای افقی در لباس و حتی مدل بستن روسری یا شال شما می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای را بر روی پرتر دیده شدن شما داشته باشد.
اگر ریز نقش هستید، به سراغ مانتوهای خیلی اورسایز و گشاد نروید. چراکه آنها نیز در مقابل اندام شما، بیش از حد بزرگ دیده می‌شوند.
استایل پیشنهادی ما استفاده از روسری‌های رنگی وستای، شلوار بگی مشکی یا ذغالی،کیف ژالان وستای، مانتو کتی با یقه‌های درشت و کفش آناهید وستای است.

 

Vy0uKyjGgEXDHtnldLh0zL27JYXBVUK4YYVcT IPxaiz nBsNLoQSOig Bl 0JWHQ1f8p DkKsFioyUiU5MAf9jeA51uDv0vULsxIntCNsspvgy18hAH SAfsUIIPrJ2SKSQ2zp3uCv4ImThLdyZk6yw 8QuxGWuDqQpf0bOJD19smAH Pn8g6m2VCC1Wl4XJJk4yD hFg

 

جمع بندی:

برای درشت‌تر دیده شدن اندام ویا صورت‌تان می‌توانید از روش‌های متفاوتی مانند انتخاب رنگ‌های شاد، خالص، گرم ویا  طرح‌های درشت، جنس روسری و مدل بستن متفاوت بهره مند شوید.فراموش نکنید که یک استایل خوب علاوه بر اینکه باید مناسب با فرم اندام و صورت باشد، بهتر است متناسب با موقعیت پوشیده شود. بدین منظور پیشنهاد می‌کنیم مطلب 3 اصل فوق العاده مهم که باید در انتخاب شال ویا روسری بدانید! را حتماً مطالعه کنید.

نویسنده : الناز قندفروش

دیدگاهتان را بنویسید