مجله وستای

رازهای ست کردن کیف و کفش قهوه ای 

image 49

رازهای ست کردن کیف و کفش قهوه ای 

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟ | کیف قهوه‌ای جزو کیف‌های بسیار پرطرفدار و کاربردی بین بانوان شیک پوش است، چراکه جزو رنگ‌های بیسیک بوده و قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ‌ها را نیز دارد. همچنین یک کیف قهوه‌ای می‌تواند هم در مهمانی، هم محل کار، هم دیدار دوستانه و هم استفاده روزمره کاربرد داشته باشد، اگر در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید. در ادامه این مطلب به پاسخ این سوال پر تکرار یعنی کیف قهوه ای با چی ست میشه؟ خواهیم پرداخت. 

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟

کیف قهوه ای با لباس سفید 

یکی از بهترین ترکیب رنگ‌ها در نحوه ست کردن کیف و کفش قهوه‌ای روشن، استفاده از لباس‌های سفید است. یک صندل و کیف قهوه‌ای به همراه بلوز و شلوار سفید و یک کت جین روشن، استایلی بی نظیر برای روزهای گرم سال است. همچنین ترکیب شومیز سفید، دامن کرم یا آبی رنگ به همراه کیف قهوه‌ای روشن، برای رفتن به یک مهمانی یا دورهمی همراهی خواهد کرد. استایل پیشنهادی بعدی ما انتخاب کت سفید، شلوار کرم و کیف قهوه‌ای روشن است. شما با این ست کیف و کفش قهوه ای، استایلی چذاب برای موقعیت‌های نیمه رسمی تا رسمی خواهید داشت. 

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟

کیف قهوه ای با لباس کرم 

کیف قهوه ای با چی ست کنیم؟ اگر به دنبال استایلی کلاسیک، بی نقص و درجه یک هستید، پیشنهاد می‌کنیم کیف قهوه‌ای را با لباس‌های رنگ کرم ست کنید. کرم جزو رنگ‌هایی است که استفاده از آن باعث گران قیمت دیده شدن استایل‌تان می‌شود. کت و شلوار کرم با کیف کلاچ قهوه‌ای روشن و کفش پاشنه بلند مشکی، انتخابی فوق العاده برای رفتن به یک رویداد رسمی و مجلسی است. همچنین ترکیب ترنچ کت کرم با بوت و کیف قهوه‌ای تیره استایل شما را پاییزی و شیک می‌کند. 

کیف قهوه ای با لباس آبی 

ترکیب رنگ بی نظیر بعدی، قرار گرفتن دو رنگ قهوه‌ای و آبی کنار هم است. یک بافت شیری رنگ، شلوار اسکینی آبی، کیف و کفش قهوه‌ای برای روزهای سرد زمستانی عالی به نظر می‌رسد. برای تکمیل شدن این ست کیف و کفش قهوه ای می‌توانید از کت جین نیز استفاده کنید. 

کیف قهوه ای با لباس سرمه ای 

سرمه‌ای رنگی قوی، قدرتمند، با نفوذ، آرامش بخش و قابل اعتماد است. بنابراین در پاسخ به کسانی که می‌پرسند: ” کیف قهوه ای با چی ست میشه؟” لباس‌هایی به رنگ سرمه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم. کت یا مانتو سرمه‌ای با کیف قهوه‌ای برای قرارهای کاری، مصاحبه شغلی، قرار اول و محیط کار انتخابی عالی خواهد بود. 

کیف قهوه ای با لباس پلنگی 

طرح پلنگی در سال‌های اخیر ترندی و بین بانوان خاص پوش مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. پیشنهاد ما برای نحوه ست کردن کیف و کفش قهوه ای، استفاده از دامن، شال، روسری یا تاپ پلنگی است. لباس با طرح پلنگی، می‌تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد، تنها نکته اینجاست که دارای چه جنسی است و چگونه با دیگر آیتم‌هایتان ست می‌کنید. به طور مثال یک مانتو خفاشی، روسری نخی پلنگی با کیف یا کوله قهوه ای برای استفاده روزمره و موقعیت‌های کژوال مناسب‌تر است. حال اگر یک کت مشکی، روسری ابریشم با طرح پلنگی به همراه کیف دستی کوچک را تصور کنید، می‌بینید که استایل سطح بالاتری گرفته و برای موقعیت‌های نیمه رسمی تا رسمی مناسب شده است. 

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟

کیف قهوه ای با لباس سرخابی 

سرخابی جزو رنگ‌های ترندی امسال یعنی 2023 است. این رنگ برون گرا، شاد، پر انرژی و نشاط آور است. کیف قهو‌ای با لباس سرخابی ترکیب فوق العاده‌ای را برای روزهای گرم تابستانی فراهم می‌کند. 

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟

کیف قهوه ای با لباس زرشکی 

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟ اگر کیف قهوه‌ای سوخته یا تیره دارید، آن را با یک کت بلند زرشکی استایل کنید. زرشکی و قهوه‌ای ترکیبات خوبی را برای فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان می‌سازند. 

کیف قهوه ای با لباس طوسی 

شاید تصور طوسی و قهوه‌ای کنار هم، کمی ناهماهنگ به نظر برسد، اما اگر طیف‌های هماهنگ این دو را کنارهم قرار دهید، مانند دیگر پیشنهادهایی که بالاتر به آن اشاره شد، جذاب خواهند بود. مثلا طیف طوسی که به گرمی می‌رود با قهوه‌ای که زردی در خود دارد به خوبی هماهنگ است. همچنین قهوه‌ای های سوخته با طوسی‌های کمی تیره و گرم عالی می‌شوند. 

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟

کیف قهوه ای با لباس قرمز 

از دیگر رنگ‌های مناسب و هیجان انگیز، ست کردن کیف و کفش قهوه ای با لباس قرمز است. قرمز نیز همانند سرخابی رنگی برون گرا است، با این تفاوت که تندتر و آتشین‌تر عمل می‌کند، فشار خون را بالا می‌برد و شما را جسور نشان می‌دهد. برای روزهایی که با دوستان خود قرار دارید و یا دوست دارید استایلی متفاوت داشته باشید، ترکیب مانتو یا شال قرمز، شلوار جین آبی و کیف قهوه‌ای به شما پیشنهاد می‌کنیم. شال‌های قرمز وستای انتخابی عالی برای یک بانوانی اصیل ایرانی است.

 بیشتر بخوانید: 6 رنگ پرکاربرد برای انتخاب کیف

کیف قهوه ای با چی ست میشه؟

کلام آخر…

وستای یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اکسسوری بانوان است که به صورت اختصاصی بیش از 7 است که در این زمینه فعالیت می‌کند. برای تهیه انواع شال، روسری، کیف و کفش خاص و منحصر به فرد می‌توانید وارد بخش فروشگاه سایت شوید. شما فکر می‌کنید کیف قهوه ای با چی ست میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید