مجله وستای

بهترین رنگ ها برای ست کردن شال صورتی چیست؟

image 12

بهترین رنگ ها برای ست کردن شال صورتی چیست؟

شال صورتی با چی ست میشه؟ |  صورتی رنگ ملایمی و لطیفی است که از ترکیب قرمز و سفید زیادی تشکیل شده است. شال صورتی با رنگ‌های تنوعی قابلیت ست شدن را دارد. در ادامه این مطلب به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت. 

روانشناسی رنگ صورتی 

احتمالاً شما هم با شنیدن رنگ صورتی به یاد این دسته بندی که دخترها رنگ صورتی و پسرها رنگ آبی می‌افتید. خوشبتانه این دسته بندی‌ها تا حدودی چه در اروپا و چه در ایران در حال انقراض است.

رنگ صورتی نماد آغاز، رسیدن بهار، تولد دوباره، گل‌دهی، ظهور یک زندگی جدید و تحول است. صورتی به عنوان جوانی، زنانگی، معصومیت، تازگی، دوستی، طراوت، لطافت، سبکی، الهام، عاشقانه، عشق نیز شناخته می‌شود.

طیف رنگی سایه‌های صورتی حضور پرخاشگری را سرکوب می کند، ظاهر دوستی و حسن نیت را تقویت می کند. به همین خاطر، دیوار بسیاری از زندان ها رنگ صورتی دارد. همچنین در رختکن تیم‌های فوتبال برای کاهش درجه تهاجمی بازیکنان استفاده می‌شود. 

افرادی که به این علاقه مند هستند، نشان دهنده روحیه زنانگی، لطافت و معصومیت است. اغلب این رنگ مورد علاقه افرادی است که ظلم و خشونت را به هیچ شکلی تحمل نمی‌کنند. ستایش‌گران سایه‌های صورتی سخت کوش هستند.

آنها می‌توانند بسیار کار کنند، همیشه وظیفه خود را انجام دهند، به اوج حرفه می‌رسند. اغلب این رنگ توسط افراد با استعداد انتخاب می‌شود.

نقطه منفی افرادی که صورتی را دوست دارند این است که، اینها افراد حساسی هستند که با کوچکترین تحریکی ممکن است ناراحت شوند. آنها آسیب پذیر و حساس هستند، اما در عین حال به راحتی می‌توانند دیگران را ببخشند و از آنها بگذرند. 

شال صورتی با رنگ سفید 

ترکیب صورتی و سفید، یکی از ساده‌ترین ترکیباتی است که استایل شما را رمانتیک نشان می‌دهد. اغلب افرادی که مهربان، دلسوز و روحیه لطیفی دارند، از این ترکیب رنگ استفاده می‌کنند. شال صورتی را می‌توانید با یک کت یا مانتو کتی سفید برای عید دیدنی، مهمانی و دورهمی‌هایتان بپوشید.

2 2 

شال صورتی با رنگ بژ 

شال صورتی با چی ست میشه؟ رنگ بژ. بژ یکی از رنگ‌های لوکس و بیسیک به شمار می‌رود که قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ‌ها را دارد. بژ را می‌توانید به عنوان اکسسوری‌هایی مانند کیف یا کفش در استایل‌تان برگزینید. 

شال صورتی با چی ست میشه؟
بهترین رنگ ها برای ست کردن شال صورتی چیست؟ 11

شال صورتی با رنگ طوسی

فکر می‌کنم همه ما حداقل یک بار ترکیب فوق العاده طوسی و صورتی را امتحان کرده‌ایم. این دو رنگ ملیح و در عین حال مرموز هستند. آرام و ساکت اند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال استایلی امن و مطمئن هستید، ست شال صورتی با رنگ‌های مختلف طوسی را امتحان کنید. وستای دیزاین کیف‌های بی نظیری را با طیف‌های طوسی تولید کرده است. کیف ژالان طوسی وستای برای رویدادهای رسمی پیشنهاد می‌شود. 

شال صورتی با چی ست میشه؟
بهترین رنگ ها برای ست کردن شال صورتی چیست؟ 12

شال صورتی با رنگ بنفش 

شال صورتی با چی ست میشه؟ پاسخ دیگر ما به این سوال، رنگ بنفش است. طیف‌های گرم بنفش در کنار روشنایی و ملایمت صورتی بسیار هماهنگ است. ست شال صورتی با اکسسوری بنفش و مانتو سفید استایل شما را رنگی رنگی یا کالر بلاک می‌کند. 

شال صورتی با رنگ قرمز 

همان طور که بالاتر نیز اشاره شد، صورتی از ترکیب قرمز و سفید زیادی تشکیل شده است. در نتیجه این رنگ از طیف‌های قرمز است. اگر صورتی و قرمز را باهم بپوشید، از تکنیک مونوکروم استفاده کرده‌اید. استایل مونوکروم شاید به ظاهر ساده باشد، اما همیشه پرطرفدار است و گاهی اوقات خاص هم می‌شود. ترکیب این دو رنگ جذاب را برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک خود امتحان کنید. 

شال صورتی با چی ست میشه؟
بهترین رنگ ها برای ست کردن شال صورتی چیست؟ 13

شال صورتی با چی ست میشه؟
بهترین رنگ ها برای ست کردن شال صورتی چیست؟ 14

شال صورتی با رنگ سرمه ای 

شال صورتی با چی ست میشه؟ با سرمه ای. همان طور که می‌دانید سرمه ای از ترکیب آبی و مشکی زیادی استفاده شده است. دو رنگ قرمز و آبی، از رنگ‌های اصلی چرخه ایتن هستند و با هم ترکیبات بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند. یک کت و شلوار سرمه‌ای، شال صورتی، کیف و کفش کرم عسلی، استایل منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. این تیپ بسیار قدرتمند است و برای قرارهای نیمه رسمی کاربرد دارد. 

7 4

شال صورتی با رنگ سبز 

رنگ سبز در طیفی که باشد، با شال صورتی هماهنگ است. خصوصاً اگر صورتی کمی پررنگ باشد. سبز رنگی الهام گرفته از طبیعت است؛ پس حس و حال آن را برای ما تداعی می‌کند. ترکیب آرامش، سکوت سبز با ملایمت و مهربانی صورتی فوق العاده خواهد بود. سبزهای تیره را می‌توانید برای انتخاب کفش یا کیف‌هایتان نیز برگزینید. 

شال صورتی با چی ست میشه؟
بهترین رنگ ها برای ست کردن شال صورتی چیست؟ 15

شال صورتی با چی ست میشه؟
بهترین رنگ ها برای ست کردن شال صورتی چیست؟ 16

شال صورتی با رنگ زرد 

شال صورتی با چی ست میشه؟ آخرین پاسخ ما به این سوال، انتخاب رنگ زرد است. شاید زرد به ظاهر رنگی تو چشم باشد، اما می‌تواند به عنوان اکسسوری یا تاپ و شومیز کنار صورتی قرار بگیرد. ترکیب این دو رنگ سرزنده برای روزهای بهار و تابستان بسیار عالی خواهد بود. ما در وستای دیزاین اکسسوری‌های متنوعی در طرح، رنگ و مدل‌های متفاوت تولید می‌کنیم. برای مشاهده آنها محصولات ما کافی است وارد بخش فروشگاه شوید. 

6 2

پیشنهاد نویسنده: 9 ست بی نظیر شال و روسری با مانتو سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید