مجله وستای

9 ست بی نظیر شال و روسری با مانتو سبز

شال سبز

9 ست بی نظیر شال و روسری با مانتو سبز

ست شال با مانتو سبز | مانتو سبز یکی از رنگ‌های ترندی و محبوب در سال‌های اخیر است. به طور کلی سبز نماد طبیعت، آرامش و حس اعتماد است. مانتو سبز با یک سری از رنگ‌ها بسیار عالی ظاهر می‌شوند که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت. 

روانشناسی رنگ سبز

سبز رنگی است که می‌تواند احساسات قدرتمندی را برانگیزد. این رنگ غالب در طبیعت است که شما را وادار به فکر و رشد می‌کند. به طبیعت فکر کنید؛ تنوع باورنکردنی سایه‌های سبز را که بیانگر تجدید و زندگی است، تجسم کنید. سبز احساسات فراوانی را بر می‌انگیزد و با طراوت و آرامش، استراحت و امنیت همراه است. از دیگر ویژگی‌های سبز این است که باعث ایجاد تعادل در مغز، مادی گرایی، حسادت و مالکیت است. 

سبز ترکیبی از دو رنگ اصلی آبی و زرد است. آبی اغلب برای ایجاد حس امنیت و اعتماد در یک برند استفاده می شود. رنگ زرد نشان دهنده خوش بینی و جوانی است و اغلب برای جلب توجه استفاده می‌شود.

9Y8Y6gjvKAuzPxH0tyT m6bi3SWT52BmZ n1fRwyE6CgPYDcN9hKU6nbzahOQijcTQjTNqfmac06IniM9SMLZueWpktew0vpw7Y8K7wPAm z98cTpBJGalF4h8QCsfPMPqfEGMuKURZEq BYajLugg 

شال و روسری مشکی 

سبز و مشکی تشریفات و ظرافت را به نمایش می‌گذارند. ست شال و روسری مشکی با مانتو سبز، استایل شما را متعادل و بی نقص نشان می‌دهد. 

داشتن اکسسوری مشکی و طلایی مانند گردنبند، کیف و کفش نیز می‌تواند یک ترکیب عالی با لباس سبز شما باشد، زیرا نه تنها رنگ سبز را برجسته می‌کند، بلکه رنگ مشکی نیز می تواند به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب شود.

4 2

شال و روسری طوسی 

برای داشتن رنگ شال ست با مانتو سبز، به سراغ انواع طیف‌های طوسی بروید. طوسی رنگ خنثی است که به راحتی با دیگر رنگ‌ها ست و هماهنگ می‌شود. شال و روسری طوسی همراه با مانتو کلاسیک سبز و کیف دوشی، برای موقعیت‌های نیمه رسمی و اسمارت کژوال مناسب است. 

3 4

شال و روسری قهوه‌ای 

اگر به طبیعت بهار دقت کنید به راحتی متوجه می‌شوید که طیف‌های رنگ خاکی مانند بژ، قهوه‌ای، نسکافه‌ای و کرم به خوبی توانایی هماهنگی با رنگ سبز را دارند. ترکیب مانتو سبز تیره با روسری طرح‌دار قهوه‌ای، زرد و کمی قرمز برای روزهای سرد پاییزی عالی خواهد بود. اگر به دنبال ست‌های روشن‌تر هستید، به سراغ روسری یا شال کرم نسکافه‌ای و مانتو سبز روشن بروید. 

شال و روسری زرد 

رنگ پیشنهادی دیگر ست شال با مانتو سبز، طیف‌های زرد است. زرد رنگی روشن، درخشان، پرانرژی و زنده است. این رنگ با تازگی و طراوت سبز به خوبی هماهنگ می‌شود. روسری‌های رنگی وستای که ترکیبی از زرد، آبی و دیگر رنگ‌های سر زنده هستند، گزینه بسیار خوبی برای ست شدن با مانتو سبز است. 

fxEHrmHOfzjzxs1MgKRJDERLjPe1Z28Prke5nZXC0RFF0xNoB3d0BuAWAkoPDGzzgYItnKWqXgBElSbRg1qGE1I8CccBnXHdDYRwG85SqRVZNIZ7aPlCgbpEP Zso DUF zuYyZOoHI CrSZzCFzQ

شال و روسری قرمز نارنجی 

قرمز نارنجی در سال 2022 به عنوان رنگی محبوب شناخته شده است. این رنگ در کنار مانتو سبزآبی یا سبز تیره استایل شما را خاص و متفاوت می‌کند. برای رفتن به قرارهای عاشقانه، قرار دوستانه و دیگر مهمانی و دورهمی‌ها ترکیب شال و روسری قرمز نارنجی همراه مانتو سبز عالی به نظر می‌رسد. اگر فرد جسوری هستید، پیشنهاد می‌کنیم از کیف یا کفش سرخابی استفاده کنید. 

شال و روسری آبی

یک استایل سرزنده می‌تواند با ترکیب شال یا روسری آبی کاربنی و زرد در کنار مانتو سبز ایجاد شود. طیف‌های متفاوت آبی با سبز هارمونی خوبی دارند، اما سایه‌های آبی، یعنی آبی‌هایی که در خود کمی مشکی دارند، چیز دیگری هستند. برابی استفاده از اکسسوری همراه این ست شال با مانتو سبز، به سراغ رنگ مشکی، صورتی یا زرد بروید. 

iB1btMXU BIsoI4Ec9ZMJygCoZoufTahmRDI4vKvlCUYjq54bDdZk XWPeCjkkZ7WkY0Ua4GdaWeyFML9hIWvmh4XgIkW23S7Gh96p6Bc6SUbPS56105JJHKKiY78OLnNeiqiYaMnU6cCqPKYm5C5w 

شال و روسری نارنجی 

یک استایل جسورانه و خاص با شال و روسری نارنجی و سبزهای تیره ساخته می‌شود. این ترکیب استایل شما را هنری، شیک و متفاوت می‌کند. اگر نارنجی خالص برای شما غیر قابل لمس است، از تینت ویا سایه‌های مختلف نارنجی استفاده کنید. این ست شال با مانتو سبز در سایه‌های تیره مناسب پاییز و زمستان و اگر در تناژهای روشن باشد، مناسب بهار و تابستان خواهد بود. 

EFtiMX ihCSD3gn8ZZIO6 aEmd5ByzdvasaAUwZ8R H8QXKxsCmFA8DAPyX3V0CsIiIQ yz2HkhRYz98JeODQxrp3SrfNrGVj12h4H5e fzTng NzrXV9ZY DeVibRvxScn csPPqQSAePlrdTcRVQشال و روسری سفید 

از آخرین رنگ‌ پیشنهادی ست شال با مانتو سبز، سفید است. سفید به معنایی همچون پاکی، روشنی، زلال و معصومیت دارد. افرادی که روحیه رمانتیک دارند، بیشتر جذب ترکیبات سفید و سبز می‌شوند. یک مانتو سبز روشن با شال گل‌دار سبز و سفید چقدر عالی می‌تواند حس عاشقانه و شور زندگی ما را زنده کند. همچنین ترکیب مانتو سبز چمنی با شال و روسری سفید و سبز عالی خواهد بود. 

2 2

شال و روسری سبز 

سبز طیف‌های مختلف روشن تا تیره دارد. برای ساختن یک استایل مونوکرم می‌توانید از ترکیب مانتو سبز با شال یا روسری سبز کمک بگیرید. برای شیک‌تر شدن استایل تک رنگ، بهتراست رنگ‌ها را تنها با چند درجه اختلاف انتخاب کنید. 

a0 KQVJbyls8 sH nFaSOhBgWJddhlO

کلام آخر...

هر جزئی شاید به ظاهر معمولی یا کوچک در یک استایل بسیار تاثیر گذار و مهم تلقی می‌شود. پس انتخاب شال و روسری مناسب با مانتو، موضوع مهم و ویژه‌ای است. وستای توانسته است با طراحی و تولید اکسسوری‌های متنوع و پراز رنگی همچون شال، روسری، کیف و کفش، جایگاه بسیار خوبی بین صنعت مد و پوشاک پیدا کند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً به وبسایت وستای دیزاین سر بزنید.  پیشنهاد میکنیم حتما مقاله ۸ رنگ فوق العاده برای ست کردن شال و روسری با مانتو کرم را هم مطالعه بفرمایید.

نویسنده : الناز قند فروش 

دیدگاهتان را بنویسید