مجله وستای

آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023

روسری نخی پاییزه کد R487

آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023 

روسری رنگ سال 2023 | دوران سرزندگی فرا رسیده است. برترین متخصصان رنگ در جهان می‌گویند: “دوران رنگ‌های خنثی و سرد به پایان رسیده است. در سال 2023، رنگ‌های جسورانه و بازیگوشی که گرمای زیادی دارند، محبوب و پرطرفدار خواهند شد.”

لوری پرسمن، معاون مؤسسه رنگ پنتون، توضیح می‌دهد که نه تنها مردم به سمت استفاده از رنگ‌های پررنگ‌تر حرکت می‌کنند، بلکه از رنگ‌ها به روش‌های هوشمندانه‌ای استفاده می‌کنند.

 

2 2

 

 

پرسمن می‌گوید: «همه چیز در مورد تمایل ما برای بیان خلاقانه است. بسیاری با درک این موضوع که محیط اطراف ما بر سلامت روان ما تأثیر می‌گذارد، خلاقیت خود را در خانه به عنوان راهی برای افزایش احساس شادی و رفاه خود ابراز می‌کنند.»

مردم دیگر از متعهد شدن به رنگ آمیزی جسورانه ترسی ندارند. آن‌ها به این فکر می‌کنند که چگونه می‌توانند داستان‌های رنگی مختلف را با هم ترکیب کنند تا یک استایل شخصی کاملاً منحصر به فرد ایجاد کنند. 

جهش به سمت رنگ‌های جسورانه تر آسان نیست، اما هنگامی که مردم به رنگی پررنگ، اشباع یا عمیق فکر می‌کنند، قدرت دگرگونی رنگ‌ها را تجربه می‌کنند. 

روسری رنگ سال 2023
آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023 12

روسری قرمز نارنجی تاثیرگذار

رنگ قرمز نارنجی ترکیبی از قرمز و نارنجی است. این رنگ پر از حرارت و سرزندگی است. انرژی و روحیه‌ها را تقویت می‌کند. باعث افزایش شادابی شده و احساس خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند. شال و روسری قرمز نارنجی را با رنگ‌هایی همچون سفید، سبز چمنی، کله غازی، بادمجونی، آبی کلاسیک و سرمه‌ای ست کنید. 

روسری رنگ سال 2023
آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023 13

روسری سرخابی 

اگرچه سرخابی از خانواده قرمز مشتق شده است، اما سرخابی روحی پر جنب و جوش را برای خود به ارمغان می آورد که مردم در سال آینده هوس خواهند کرد. مؤسسه رنگ پنتون، Viva Magenta را به عنوان رنگ رسمی سال 2023 به دلیل طبیعت شاد و در عین حال قدرتمند اش نام‌گذاری کرد. قرمز با نت‌های لطیف بنفش، سرخابی بی‌عیب و نقصی را ایجاد می‌‌کند. شال و روسری سرخابی را می‌توانید با یک مانتو سرخابی بپوشید و استایلی اگزجره یا اغراق آمیز داشته باشید. همچنین رنگ‌هایی همچون بژ، کاراملی، خردلی، طلایی، سفید، آبی کاربنی و نعنایی به خوبی قابلیت ست شدن با شال یا روسری رنگ سال را دارند. 

روسری رنگ سال 2023
آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023 14

روسری سبز 

رنگ دیگر روسری سال 2023، سبز است. سبز ما را به یاد طبعیت می‌اندازد. طبیعتی پر از حس آرامش، روشنایی، انرژی مثبت، تحرک و امید. شال و روسری سبز رنگ را می‌توانید با دیگر رنگ‌های سال 2023 ترکیب کنید. به طور مثال ست شال سبز با مانتو شومیزی سرخابی حس درخشانی و جذابی را ایجاد می‌کند. همچنین اگر علاقه مند به استایل‌های جسورانه هستید، از ترکیب سبز و قرمز نارنجی استفاده کنید. 

از دیگر رنگ‌هایی که می‌توان با شال و روسری سبز ست کرد، می‌توان به نعنایی، کله غازی، بادمجونی و صورتی اشاره کرد. 

روسری رنگ سال 2023
آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023 15

روسری قهوه ای ارگانیک 

سایه‌های طبیعی رنگ‌ها مانند قهوه‌ای مسی و انواع قهوه‌ای‌ گرم، از دیگر روسری رنگ سال 2023 هستند. اگر سایر رنگ‌ها برایتان زیادی شاد است، قهوه‌ای های گرم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شال و روسری به رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های زیادی قابلیت ست شدن را دارد؛ اما جذاب‌ترین آنها رنگ‌هایی مثل کاراملی، زرد، نارنجی، پسته‌ای و قرمز هستند. 

روسری رنگ سال 2023
آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023 16

روسری نارنجی 

روسری رنگ سال 2023، می‌تواند الهام گرفته از رنگی بسیار برون گرا، محرک و نشاط آور باشد. رنگ نارنجی با پوست‌های گرم هارمونی خوبی دارد و برای افراد سبزه رو ویا گندم گون، توصیه می‌شود. اگر نارنجی به تنهایی خیلی اغراق آمیز است، می‌توانید از شال و روسری با ترکیب نارنجی، زرد و زرد نارنجی استفاده کنید.

 

5 2

 

برای ست کردن شال یا روسری نارنجی رنگ مکمل‌اش، جزو بهترین گزینه‌هاست. آبی بیشترین جذابیت را در کنار نارنجی دارد. اما باید در نظر داشته باشید که بهتر است آبی دارای تیرگی در خود باشد. به طور مثال یک مانتو کتی آبی نفتی یا سرمه‌ای با یک روسری نارنجی ترکیبی بی نظیر می‌سازد. 

روسری رنگ سال 2023
آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023 17

روسری خاکی رنگ 

رنگ‌های خاکی مانند بژ، دارچینی، کرم و نسکافه‌ای از سال گذشته ترند شده‌اند. این رنگ امسال نیز به قدرت قبل باقی مانده است. خوشبختانه رنگ خاکی جزو رنگ‌های خنثی است و با همه رنگ‌ها به خوبی ست می‌شود. همچنین با تمامی رنگ پوست‌ها دوست است و هماهنگی خوبی دارد. 

 

4 2

 

خرید روسری رنگ سال 2023 

ما در این مقاله سعی کردیم به تمامی روسری‌های رنگ سال 2023 بپردازیم. امسال که رنگ‌های شاد و سرزنده ترند شده‌اند، چه خوب که ما نیز از آنها به خوبی استقبال کنیم و با پوشیدن شال یا روسری رنگ سال، شادابی و امید را در کشور عزیزمان دست به دست کنیم. برای خرید روسری رنگ سال 2023، وستای دیزاین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. وستای با بیش از 7 سال سابقه حرفه‌ای در زمینه طراحی و تولید شال و روسری توانسته است جایگاه بی نظیری بین رقبای خود بدست آورد. شما در وستای ترکیبی از رنگ، معماری ایرانی، نقوش سنتی، خوشنویسی و کیفیت را مشاهده می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً به بخش فروشگاه ما سر بزنید ویا اگر قصد خرید حضوری دارید، به شعب وستای در سراسر ایران مراجعه بفرمائید. 

پیشنهاد نویسنده: جامع ترین راهنمای خرید شال و روسری 

روسری رنگ سال 2023
آشنایی کامل با 6 شال و روسری رنگ سال 2023 18

 

دیدگاهتان را بنویسید